Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun masturboit ketä mietit?

Vierailija
11.04.2021 |

Tämä on naisten ja miesten ketju, mutta toiveissa, että kirjoitetaan vain tästä asiasta, eikä siitä mikä on mielipide asiasta.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoani pannessani ajattelen vain häntä, enkä koskaan halua ketään muuta.

Mutta jos joskus haluan omissa oloissani runkata, ajattelen erilaisia naisia joiden kanssa olisin halunnut panna. Useimmin kuvitelmissani on runsas (suorastaan vähän ylipainoinen) työtoverini, aina hienosti puettu nainen. Paitsi että hän on ihmisenä miellyttävä, hän on myös tyylikäs ja hillitty, ja juuri siksi haluaisin vähän järkyttää tuota tasapainoa. En tiedä pitääkö hän rajusta seksistä eikä sillä ole tietysti väliäkään koska tämä kaikki tapahtuu minun pääni sisällä hänen tyytyväisenä nukkuessään.

Silti, huvittaa aina hänet nähdessäni...tietäisipä tuo huoliteltu lady miten hän edellisenä yönä vaikersi kivusta ja nautinnosta. Hän luultavasti järkyttyisi kun kuulisi mitä kaikkea viime yönä tein hänen kanssaan. Tai kiihottuisi. Tai molempia.

.

Vierailija
22/26 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Kautsaloa Ivalo sarjassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nina Kautsaloa Ivalo sarjassa.

Sama, vastasin vain toiseen ketjuun. Mikä nainen.

Vierailija
24/26 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostus vaihtelee tosi paljon. Tällä hetkellä suht nuoret homomiehet tai bi-seksuaalit tai polyamoriset vanilja jutut kiinnostaa.

Olen parisuhteessa (miehen kanssa) oleva 36v. nainen

Vierailija
25/26 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minka Kuustonen (ne sääret 😍)

Ja tähänkin on miinuksen laittanut sellainen, joka ei ole ikinä nähnyt kauniita sääriä

Minäkin laitoin alapeukun ja varmasti olen nähnyt, mutta en voi käsittää miten ne antaisivat aiheen runkata. Perseen tai tissit ymmärrän, mutta sääret!

Vierailija
26/26 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aika yllättäviä naisia tulee ajateltua kun jäykkä kulli on kourassa. Ei mitään kaunottaria, vaan ihan ketä tahansa tuttavia eikä aina niin tuttujakaan. Kouluaikoina ehdin kuvitella lähes kaikki luokan tytöt runkatessani, ja suurin osa työtovereistanikin on ollut mielessä runkatessa, siis miettikää mun työtoverit, olen kuvitellut teidät kaiken maailman irstsauksiin. HÄvettääkö vähän?

Toisaalta olisin itse hyvilläni jos joku nainen ajattelisi minua sillä lailla. Olisipa mahtavaa tietää että niin olisi käynyt, kyllähän sitä joskus osaa arvata että joku on kiinnostunut, joko ihan iskumielessä tai ainakin hakeutuu lähituntumiin. Silti sen kerran kun joku työpaikan tyttö on oikeasti innostunut vaikka pikkujouluissa tai kesäjuhlissa iskemään niin aina sellainen josta ei olis uskonut että sitä kiinnostaa. Sitä on aina niin otettu että rupeaa jo valmiiksi seisomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi