Oletteko koskaan yliviikaroineet mitään työnantajaltanne?
Kommentit (15)
Olen varmaan jotain töissä käyttämiäni kuitukyniä vienyt kotiin ja ovat jääneet kotiin työpaikan vaihduttua. Välillä olen omia tulosteita ottanut työpaikan kopiokoneella. Toisaalta olen töihin ostanut omalla rahalla vaikka mitä, esim. erilaisia askartelumateriaaleja ja pelejä, joten eiköhän työpaikat ole jääneet plussan puolelle.
t. Alakoulun ope
Että mua ärsyttää väkisin ton termin tyrkyttäminen
Ei paljon, mutta nuorena hieman toimistotarvikkeita. Menin valtion virastoon töihin 30 v. sitten. Eka päivinä työkaverit tutustuttivat talon tavoille. He veivät toimistotarvikevarastoon ja kertoivat, että täältä voi sitten viedä kotiinkin kaikkea tarpeellista. Otin sitten joitakin vihkoja ja kyniä yms. Luultavasti tuokin meno loppui kohta saapuneeseen lamaan.
Siis konsultoinut vaikka olisi pitänyt keskittyä enemmän ydintehtävään?
En tajua tuota.
me vihervassarit teemme sitä koko ajan ja aina
Vierailija kirjoitti:
mitä on yliviikarointi
Esim. jos vie työpaikan kahvihuoneesta firman tarjoamat kahvipaketit kotiinsa omaan käyttöön.
Tai jos on työnantajan luottokortti käytössä niin maksaa sillä vaikka oman parturinsa.
Tuollaisia.
mikäs sun sukunimi on että ruvetaan sitte joukolla vääntelemään siitä ivanimiä!
Ei ole hauska
ei mutta työmaalla tehtiin paljon sotevaa töiden lomassa
Uskovaisten ja mustalaisten mielestä kaikki on yhteistä paitsi OMA.
Vierailija kirjoitti:
mitä on yliviikarointi
Yrittää saada vastenmielisen näköistä naamaansa paremmaksi työnantajan rahoilla.
Kyniä ja muistilappuja ym. tarttuu mukaan, joskus vessapaperia tullut otettua laukkuun työpaikan vessasta. Toimiston muutossa muutama vuosi sitten pari isoa näyttöä tuli otettua vanhasta paikasta kotiin kun uuteen työpisteeseen oli tullut uudet.
minulle ja kavereille kirjoitti:
me vihervassarit teemme sitä koko ajan ja aina
PS-käsi pystyyn virheen merkiksi
Ei, ei ja ei!