Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meikkaavat! Onko teistä ärsyttävää meikata vieraassa paikassa?

Vierailija
11.04.2021 |

Jos itse olen jonkun luona yötä tai vaikka esim. hotellissa, niin meikkaaminen on todella ärsyttävää. On jotenkin niin tottunut meikkaamaan kotona, jossa on useampiakin eri peilejä ja valoja, joissa meikin teko on ihanan helppoa.

Tuli mieleeni kun juuri nyt olen kylässä jossa tuskailin tätä, mutta onneksi on niin hieno ja valoisa päivä, että meikkaus onnistui käsipeilin avulla ikkunan ääressä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallista. Ole meikkaamatta, kun käyt kylässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo :D vaikka kotona meikkaan vaan pikaisesti käsipeilin kanssa tietokoneen edessä, ilman mitään kummempia valoja tms. 

Vierailija
4/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä.

Vierailija
5/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan, jos valaistus ja peilit ovat huonot. Siksi kuljetan usein isohkoa käsipeliä, jotta voin tarvittaessa etsiä paikan esim. luonnonvalosta.

Vierailija
6/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Tosin meikkaan vain vähän nopeasti muutenkin, silmiä. Kotona meikkaan vessan peilin edessä n. 1,5 minuuttia, sama onnistuu muuallakin tai sitten jätän väliin.

Vierailija
7/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ärsyttävää,kun ei ole niitä tuttuja rutiineita. Aina ollut näin, jo nuorempana ihmettelin, miksi silloin kun oli menossa tanssimaan, meikki ei onnistunut vaikka yritti, kun taas arkena ei ollut ongelmia. Kyllä kotona saa parhaiten laittauduttua, ja hiukset on ihana laittaa kaikessa rauhassa.

Vierailija
8/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tykkään meikata luonnonvalossa jos mahdollista, ja esim. hotellissa harvemmin muuta paikkaa istua ikkunan edessä kuin sänky.

Vierailija
9/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei. Tosin meikkaan vain vähän nopeasti muutenkin, silmiä. Kotona meikkaan vessan peilin edessä n. 1,5 minuuttia, sama onnistuu muuallakin tai sitten jätän väliin.

Sama täällä. En ole enää niin tarkka meikistä kunhan olen muuten omasta mielestäni ok. Harvoin kuitenkaan sitä tarvitsee mitään kummoista meikkiä, sillä ei meikki tee minua. N46

Vierailija
10/10 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellien superkirkkaisss vesssvaloissa ei voi meikata. Kotona tulee paras tulos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi