Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Väljä ei tyydytä miestä

18cm mies
11.04.2021 |

Olen elänyt naisen kanssa parisuhteessa nyt muutaman vuoden. Nainen on ihan nätti, fiksu ja mukava, meillä on hauskaa yhdessä/harrastuksissa ym. Mutta minua häiritsee hänen löysä tavaransa. Siis oikeasti tyyliin jäähalli se toosa. Jotenkin tuntuu siltä, että olen hänen kanssaan lähinnä säälistä, seksistä en oikein saa nautintoa, se harmittaa aika tavalla. Mietin myös usein, mitä kaverini saunailloissa sanoisivat jos tietäisivät että naiseni on hehtovittu:( Mitä teen?? Tyydynkö vaan osaani, eihän kukaan ole täydellinen, vai vaihdanko suosiolla kumppania? Muutaman kerran olen lähtenyt baarista toisen naisen matkaan, ja voi veljet kuinka ihanalta tiukka pillu on tuntunutkaan paljaassa munassa! Ehkä jatkan suhdetta, mutta tyydytän itseni sitten muualla... Help!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten heräsin

Vierailija
2/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se hehtaaripillu. Sulla on oikeus nuoreen ja tiukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ketjun aloittaja on tietenkin laittanut kunnon provon - ja vastaiskun tälle palstalle kirjoittelevien "miehensä pikkupippeliin kyllästyneille ja isosta haaveileville naisille".

Jos nyt joku pillunsa "löysyydestä" huolestunut (nuorehko) nainen eksyy tätä lukemaan, haluan julkituoda oman kokemukseni asiasta noin 30 eri naisen kanssa. Hyvä seksi ei ole KOSKAAN ollut kiinni pillun tiukkuudesta!! Ja en todellakaan ole mikään jättihalko... Kyllä tärkeintä on, että nainen uskaltaa kertoa toiveistaan ja antaa mennä - nauttien omasta seksuaalisuudestaan häpeilemättä.

Vierailija
4/4 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla oikeus komeeseen ja tosi ison kaluun omaavaan mahtavilla palleilla, joka todellakin osaa rakasetlla-. Ei saa olla yli 30 vee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan