Millainen on nainen kenestä haaveilet?
Kommentit (102)
Noin 160 senttinen sirppana joka juoksee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Uhkea, kaunis, hyväperseinen, hauska. Ja pitää seksistä. Ei tarvitse haaveilla, koska hän nukkuu nyt vieressäni. Ja vuosia ollaan oltu yhdessä.
Haaveilit kuitenkin kun tähän vastasit ja tässä kysyttiin nimenomaan haaveiden naisesta ja silloin se ei vieressä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkea, kaunis, hyväperseinen, hauska. Ja pitää seksistä. Ei tarvitse haaveilla, koska hän nukkuu nyt vieressäni. Ja vuosia ollaan oltu yhdessä.
Haaveilit kuitenkin kun tähän vastasit ja tässä kysyttiin nimenomaan haaveiden naisesta ja silloin se ei vieressä ole!
Älä ole noin katkera. Ihana lukea tälläistä. Joskus haaveet toteutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ollut katkuruudesta vähääkään, mutta ei näitä tarvitse pilata kirjoittamalla asioiden vierestä
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla, että joku haaveilee pienestäkin naisesta..:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa ei ollut katkuruudesta vähääkään, mutta ei näitä tarvitse pilata kirjoittamalla asioiden vierestä
Ja sinun kommenttisihan ovatkin täyttä asiaa. Vastaa itse silloin kysymykseen äläkä uikuta turhia.
Ystävällinen, urheilullinen, hoikka ja tumma.
Huumorintajuinen ja seksikäs. Itsenäinen ja maanläheinen. Itsestään ja kropastaan huolehtiva, sorttinen pienirintainen blondi. Käyttää seksikkäitä alusvaatteita ja tuoksuja.
Max. 150 cm, muutaman kilon yli "normaali painon", hieman isommat kuin "käteensopivat rinnat", kauniit silmät, ei puhu suomea.
Älykäs, sopusuhtainen, itsenäinen, rakastaa minua ja seksiä.
Ei petä.
M42
Kaunis, hyväperseinen, hauska, keskustelutaitoinen, huumorintajuinen. Pitää korsettia ja stay-uppeja. Vaikka sitten määräileekin että "Ja minä olen sitten ainoa tässä taloudessa joka pitää korsettia ja stay-uppeja" ja rajoittaa täten pukeutumistani. Ja pitää seksistä. Kuten pois nukkunut vaimoni.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs, sopusuhtainen, itsenäinen, rakastaa minua ja seksiä.
Ei petä.
M42
aivan värill ei välii kunhan tukka olalle ainakin..luonnonläheinen luomu plussaa
Vierailija kirjoitti:
Ihana, niin ihana sinä.. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 samoin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 samoin
Minä unelmoin, unelmoin päivin ja öin :). Haluaisin niin... :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 samoin
Kuule ihan sama tunne..mulle sattu liian upea nainen hierottavaksi kun tuli niin paljon kateellisia ja mustasukkaisia sotkemaan..sormet syyhyäis päästä sua hieromaan
Yhden liikuntakeskuksen kassatyttö. Hoikka ja muodokas. Pitkä vaalea tukka aina hymyssä suin. Hauska ja erittäin älykäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 samoin
Kuule ihan sama tunne..mulle sattu liian upea nainen hierottavaksi kun tuli niin paljon kateellisia ja mustasukkaisia sotkemaan..sormet syyhyäis päästä sua hieromaan
Mulle sattui liian ihana hieroja, sellainen jonka lähelle haluaisin päästä. Ihan kiinni. Aika pysähtyisi, oltais vain me kaksi. Nauru muuttui kaipaukseksi, niin suureksi jollaista en tiennyt olevan olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😀 samoin
Mulle sattui liian ihana hieroja, sellainen jonka lähelle haluaisin päästä. Ihan kiinni. Aika pysähtyisi, oltais vain me kaksi. Nauru muuttui kaipaukseksi, niin suureksi jollaista en tiennyt olevan olemassa.
😍💓