Kaikki koirat sirutettava.Lue= Autoilijoille tulossa rankat päästömaksut ja tällä pohjustetaan sitä
Että muka kaikkia kohdeltaisiin samoin, mikä ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Koirat ja kissat kun syövät lihaa, ja päästöt autojen luokkaa, joten pitäisi laittaa vielä aika rankat maksut, että oltaisiin samalla viivalla.
Kommentit (9)
Tämmöisillä tempuilla hallitus ei kyllä mitenkään hyvitä autoilijoille kaadettavaa mielivaltaista yliverotusta. Ei puhettakaan.
Tämän vuoden aikana tuo lisäverotus ilmoitettaneen.
On ollut puhetta että jotenkin hyvitettäisiin pienituloisille. Vasemmistoliittohan tämmöistä tuo julki. Tämä ei ole mitenkään mahdollinen tuki, koska siinä tapauksessa pienituloinen jatkaisi polttomoottorilla ajoa ja siitähän juuri hallitus haluaa ihmiset eroon. Eli oikein todellinen aivopieru vasemmistolta.
On kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen asia seurata kansan pakottaminen sähköautojen käyttäjiksi pakkomaksuja lisäämällä.
Että miten se onnistuu.
Jos ihminen ajaa vuodessa vain muutamia tuhansia kilometrejä, niin kai on päästöille haitallista pitää akkupattereita valmiudessa vuodesta toiseen?
Ai että autoilijatkin sirutetaan? No sitten helppo periä tulevat tietullimaksut.
Koirien sirutushan on hyvä juttu, jos sillä estetään pentutehtailua. Itse halusin siruttaa (rotu)koirani katoamisen, esim. jos varastetaan, varalta. Olisi sydäntäsärkevää tietää, että oma koira olisi jonkun narkin hallussa, mutta et voisi hakea sitä poiskaan.
Miten kontrolloidaan tuota, että kaikilla koirilla on siru?
Entisenä koiran omistajana kannatan pakollista sirua ja kourani oli sirutettu. Heräsi kysymys et kuinka toimii ja miten kontrollit ?
Miksei myös kissoja?
Jos kissatkin olisi sirutettu ja rekisterissä, niin niiden hylkääminen ja pentutehtailu saataisiin kuriin. Myös maalaiset joutuisivat vastuuseen leikkaamattomista kissoistaan.
Minun kissoillani on sirut.
Vierailija kirjoitti:
Miksei myös kissoja?
Jos kissatkin olisi sirutettu ja rekisterissä, niin niiden hylkääminen ja pentutehtailu saataisiin kuriin. Myös maalaiset joutuisivat vastuuseen leikkaamattomista kissoistaan.Minun kissoillani on sirut.
Ajat omaa etuasi.
Kuka h e l v nuoki keksi.Autosta jos luovuttava ei mee töihin,miten muka menisi.Ei pääse.Koirat salli mun nähä punaista..ei hyvää päivää.Eikö siruteta ihmisetkin näkisi mis liikkuu.Nythän kulutustakin seurataan..Autoiluunkin piti tulla seuranta maksu sen mukaan.Miten liikutaan kauppaan?,mökeille kotiin muualle..hankalaksi käy elämä.Nyt kerrsn viikkoon kauppaan koti uudellamaalla ,20km yksi suunta.Pitää alkaa itse kasvattaa ruokansa varmaan,hankkii kotieläimii..sirutetaanko kanatkin