Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkkeiden väärinkäyttö ja huumeseula

O__O
11.04.2021 |

Heippa. Ystäväni on ainakin viikon ajan ollut tosi outo, nukkunut päivisin useita tunteja ja lähetellyt todella outoja viestejä, välillä ihan siansaksaa. Näin hänet itse muutama päivä sitten ja hän oli todella outo, silmät seisoi päässä ja puhe oli hieman sammaltavaa, hän oli kuin toinen ihminen. Hänen kumppani oli käskenyt hänet verikokeeseen tekemään huumeseulan aiempien väärinkäyttöjen johdosta, ja ystäväni lupasi mennä. Mutta olen varma että hän käyttää jotain sellasia lääkkeitä jotka ei seulassa näy, sillä hän tuntee lääkkeet työnsä puolesta todella hyvin,ja tietää että työpaikka lähtisi alta mikäli jäisi kiinni. Osaatteko siis sanoa mitkä lääkkeet, lähinnä rauhoittavat, eivät näkyisi seulassa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osataan mutta ei kerrota.

Vierailija
2/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lääkkeitä jotka ei näkyisi seulassa jossa niitä osataan etsiä. Jos on selvä huume-epäily tietyntyyppisistä lääkkeistä, niiden hajoamistuotteet (maksahan siis käsittelee verenkierrossa kulkevia lääkeaineita neutraloidakseen ne niin että ne erittyvät virtsan mukana pois elimistöstä) bongataan kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niissä kaikki näy. Yksittäisiä lääkkeitä en osaa luetella, netistä varmaan löytyis tietoa.

Vierailija
4/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia kuuluu aplle koska?

Vierailija
5/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lääkkeitä jotka ei näkyisi seulassa jossa niitä osataan etsiä. Jos on selvä huume-epäily tietyntyyppisistä lääkkeistä, niiden hajoamistuotteet (maksahan siis käsittelee verenkierrossa kulkevia lääkeaineita neutraloidakseen ne niin että ne erittyvät virtsan mukana pois elimistöstä) bongataan kyllä.

Hän itse varaa itselleen seulan, joten voiko hän itse päättää et testissä selviää vain esim yleisimmät huumeet?

Vierailija
6/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O__O kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse varaa itselleen seulan, joten voiko hän itse päättää et testissä selviää vain esim yleisimmät huumeet?

Että itse kirjoittaa labralähetteen itselleenkö?

Vierailija
7/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kaverin puolesta kyselen 😉*

Vierailija
8/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

O__O kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hemmetin kätevää, näinhän se toimii todella. Not.

Vierailija
9/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlafaxiinia. 150 mg Venlafaxiinia.

Vierailija
10/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkeilla on narkkien jutut.

Vierailija
11/11 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asia kuuluu aplle koska?

Koska ap on utelias ja lähettelee hymiöitä prinssi Philip -aloitukseenkin...