Kaveri, jolla pakkomielle pilata mun elämä
Moikka!
Mulla oli tyttö paras kaveri Lissu. Aluks kun tutustuttiin niin vaikutti ihanalta ihmiseltä ja lähennyttiin nopeasti. Pian aloinkin huomaamaan Lissun kilpailevan mun kanssa tosi monesta asiasta, kuten kavereista (etenkin poikapuolisista). Lähetteli esimerkiksi kyseenalaisia kuvia mun silloiselle säädölle.
Sen jälkeen hän obsessoitui parhaasta poikapuolisesta kaveristani Reinosta. Hän ahdisteli Reinoa niin, että hän ei halunnut enää mitään juttua Lissun kanssa. Siitä seuraakin monia mustasukkaisia toimenpiteitä Lissun osalta mulle, kun vietin aikaa kyseisen Reinon kanssa kaverina.
Nykyään Lissu on katkaissut täysin välit musta. Ei enää puhu mulle, enkä oikeen tiedä kunnollista syytä hänen vihaan mua kohtaan. Lissu on kieltänyt mun kavereita hengaamasta mun kanssa. Hän levittelee valheellisia juoruja minusta muille. Hän on myös yrittänyt "varastaa" ystäväni poikaystävän lähettelemällä poikaystävälle kyseenalaisia kuvia. Hän ei halua sopia minun kanssa asioita, vaikka olenkin yrittänyt puhua hänelle useamman kerran kohteliaasti. Ongelmana myös, että ollaan vielä samassa lukiossa. :/
Mistä tämä käytös voisi johtua? Onko jotain tieteellistä nimeä mielenhäiriölle, jossa on pakkomielle saada sitä mitä toisella on ja pilata toisen elämä?
Ompa lapsellista käytöstä Lissun osalta. Hyvä vaan, että katkaissut välit sun kanssa. Lissulla varmaan murrosikä tullut myöhään...