Mistä xs-koon vaatteita normaalipituiselle? Tuntuu että ne on suunniteltu vain lyhyille.
Olen hoikka ja pieni luustoltani. Mutta ihan normaalipituinen ikäisekseni, 164cm. Ainakin cubus ja H&M vaatteet on lyhyitä XS koossa. S koko on sitten sopivampi, mutta muuten sitten löysiä. Ja en ole edes pitkä, joten mistä ihmeestä vielä pidemmät vaatteenne ostatte?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Zalando tall-mallistot
Onkohan noissa hihat sitten kuin pitkiä. Helmasta ei haittaa jos on pituutta. Kun kuitenkin 179cm+ tarkoitettu.
Käytätkö aina tyköistuvia vaatteita? Kaventaminen on kohtalaisen helppoa.
Ei marginaalivartaloille kannata valmistaa vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö aina tyköistuvia vaatteita? Kaventaminen on kohtalaisen helppoa.
Haluaisin joskus käyttää. Löysissä vaatteissa näytän lähes tasapaksulta. Ongelmana kun on kapea vyötärö, mutta isot rinnat ja lantiokaan ei ihan kapea. Niin ainoa istuva vaate tuntuu olevan pitkä hihaton toppi.
Vierailija kirjoitti:
Ei marginaalivartaloille kannata valmistaa vaatteita.
No ei luulisi olevan niin marginaali, etenkään maailmanlaajuisesti. Eiköhän tää pituus ole aika tavallinen muuallakin Euroopassa. Ja Suomessakin. Toki näillä mitoilla on yleensä lyhyempi. Mutta mallit on sitten pidempiä ja hoikkia.
Mulla on ongelmia se, että jos paidan pituus on hyvä niin hihat ovat liian lyhyet, mutta jos taas hihat ovat sopivat on paita muuten liian pitkä.
Itse kyllä löydän kivoja vaatteita ihan henkkamaukalta, zarasta jne. Kyllä mulla riittää pituus, mut mulla on jalat suhteessa pidemmät kuin selkä.
176 cm ja 36 vaatekoko.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä löydän kivoja vaatteita ihan henkkamaukalta, zarasta jne. Kyllä mulla riittää pituus, mut mulla on jalat suhteessa pidemmät kuin selkä.
176 cm ja 36 vaatekoko.
No minulla koko on 32 mittataulukoiden mukaan. Eli kai xxs. Mutta harvoin tuota kokoa on ja tosiaan paidat on lyhyitä. Johtuu varmaan muodistakin, siksi ostan noita pitkiä malleja.
Zalando tall-mallistot