Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

häiritseekö naapuria, jos minulla on tuliterä urheiluauto

Vierailija
10.04.2021 |

Ja hänellä sellainen perästäleikattu punainen pikkuauto?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Skoda RS. Häiritseehän se.

Vierailija
2/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä enkä mieti naapurin mielipidettä autoa ostaessani

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
4/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitä onko siinä liian kova ääni tai jos parkkeeraat väärään paikkaan niin silloinkin se voi häiritä.

Muita syitä ei nyt tule mieleen ja nykyautothan on tosi hiljasia ja sä varmaan parkkeeraat vaan omaan rutuus niin ei sulla pitäis olla mitään hätää, nauti vaan menopelistäsi 🙂

Vierailija
5/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tuliterä urheiluauto vain mielikuvituksessa. Mene vaikka töihin ensin.

Vierailija
6/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus yks mies sanoi mulle et

"Mulla on punainen 2 ovinen tehokas urheiluauto, tuutko kyytiin?".

Kysyin et minkä merkkinen? Ei suostunut kertomaan.

Noh, tuli paikalle melkeen 20v vanhalla mazda 626 sports saloonilla... Olihan se toki punainen ja ovia 2...

Ja ei, en noussut kyytiin.

Vierailija
7/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pyörä, eikä pätkääkään häiritse muiden autot.

Säälittää ihmiset jotka hankkivat asioita kuvitellen muiden tulevan kateelliseksi.

Vierailija
8/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

toit selvästi ilmi sen että ytit levennellä tuolla asialla. näitä ainsa löytyy joilla on tarve esitellä tyhmyyttään. luulet ilmeisesti että ihmiset ovat automaattisesti kateellisia siitä että olet hankkinut jotain ja pidät sitten siitä meteliä toitottaen sen arvoa tms. jotain muuta. eli aika lapsellinen olet mikäli tuollaiseen yritätä sitten tyhmän aikaa kuluttaa..

joku hankki aikaan nopeamman menopelin; rata-ajoon sillä eikä kuitenkaan uskaltanut mennä vaan ajeli suoralla ja teki kiertelyjä tietyllä alueella. mitäs meinaat?

Itse katselin huvikseen tietynlaista menopleiä vuosia sitten mutta totesin etten tarvitse sellaista. tuli mieleen että investoinnin voi käyttää johonkin muuhun rahareikään; ja toisaalta pienemmän investoinnin esim. puoliautomaattiin alle parilla tonnilla, saa kuieja silläkin hinnalla pitämään kotirauhaa ja häiriköitä loitommalla. tehokasta. 

Vierailija
9/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se häiritse, koska se tietää, että sillä on isompi muna.

Vierailija
10/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö sinua, jos naapuria ei häiritse?

Vierailija
11/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin ostamaan auton, kun entinen veteli viimeisiään. Käytetyn ostin.

Naapurin poika oli meidän pojan kanssa leikkimässä ja kertoi, että isää ja äitiä harmittaa, kun heidän pitää vaihtaa autoa, ettei heidän auto ole kylän huonoin auto.

Meidän entinen auto oli kylän huonoin, mutta kun vaihdoimme autoa, heidän autosta tuli se huonoin.

Vierailija
12/15 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvää vinoilua ja asiatonta käytöstä naapuria kohtaan

voi saada vaikka sydärin ketutuksesta

😠

Vierailija
13/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pyörä, eikä pätkääkään häiritse muiden autot.

Säälittää ihmiset jotka hankkivat asioita kuvitellen muiden tulevan kateelliseksi.

Mä olen kateellinen sulle, kun kehtaat julkisesti liikkua sukkahousuissa ja huudella ihmisille "POIS ALTA V*TTU!"

Vierailija
14/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todd en nää naapureihin.Yrittää kyl metelöidä et näkyis,käyttää pari minsaa jokaista konetta minkä omistaa,masis kun kukaan välitä ees katsoo.Suomes ollaan kiinnostuneita mitä muil.Mä oon omasta elämästä kiinnostunnu,en naapureiden.Enkä kenenkään..miten tähän on tääl tultu ,nythän tulee muutos..luolaihmiset..

Vierailija
15/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö sinua, jos naapuria ei häiritse?

Tämä. Monet ovat onnellisia uusista leluistaan osittain siitä syystä, että ajattelevat muiden olevan kateellisia. Onneksi nämä ihmiset eivät tiedä kuinka harvaa heidän uudet lelunsa kiinnostavat. Tieto veisi heiltä suuren osan uuden lelun omistamisen ilosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi