Meillä on poika, ja odotan toista lasta. Kaksi vai kolme lasta
Odotan ihanalle pojallemme sisarusta, heille tulee vajaa 2v ikäeroa. Olen jo 39, tiedän että olen hyvin onnekas.
Olen kuullut ystäviltäni, että he ovat saaneet pahoitteluja kun ovat saaneet kaksi poikaa🥺🙈
Pyytäisin tähän kommentteja ja kokemuksianne, että 2 vai 3 lasta, ja mitkä sukupuolet?
Kiitos asiallisista huomioista!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia on kolme, yksi heistä kokee todennäköisesti keskimmäisen lapsen kurjan kohtalon.
Tämä on totta. Kolmesta lapsesta jää aina yksi ulkopuolelle🥺
Jos mietit, pitäisikö antaa mahdollisuus kolmannelle lapselle, niin turha sitä on täältä palstalta kysyä. Kaikki riippuu teistä. Siitä, millaisia sinä ja miehesi olette. Millaiseksi haluatte rakenne rakentaa. Onko se rauhallisempaa kahden lapsen kanssa, vai tuoko kolmas mukanaan olon perheen täydentymisestä? Entä, jos kolmaskin lapsi on poika?
Ei kai sitä kannata toisten surkutteluista välittää, eikä ainakaan sen takia koettaa saada lapsia.
Onko sukupuoli itsellenne pettymys? Jos, niin työstäkää asiaa jonkun muun kuin uuden lapsen avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapsia on kolme, yksi heistä kokee todennäköisesti keskimmäisen lapsen kurjan kohtalon.
Tämä on totta. Kolmesta lapsesta jää aina yksi ulkopuolelle🥺
Oma kokemukseni on toisenlainen, joten ei voi kuitenkaan yleistää. Toki tämä on asia, johon on kiinnitettävä huomiota.
Kauheaa kiertelyä ja kaartelua!
Onko parempi poika-poika vai poika-tyttö
Vai poika-poika-poika
Poika-poika-tyttö
Poika-tyttö-tyttö
Minkä mallinen maha sulla on nyt?
Vierailija kirjoitti:
Minkä mallinen maha sulla on nyt?
Alhaalta leveä💘