En ymmärrä ihmisiä jotka huutelee kylillä että hakee lääkikseen/oikikseen/psykalle jne
Itse en varmaan kertoisi yhtään kenellekään, tai ehkä korkeintaan parhaalle ystävälle ja senkin luottamuksellisesti. Tuntuisi että olisi kauheat paineet päästä sisään jos asiasta huutelisi kylillä ja kummien kaimoille, ja olisikin tosi noloa jos ei sit pääsekään. Vai toimiiko se toisilla ihmisillä niin, että kertomalla kaikille saa motivoitua itsensä yrittämään enemmän? Esim jos kertoo kaikille että laihduttaa, niin sit oikeastikin alkaa helpommin laihduttamaan? Itse en kyllä laihduttamisestakaan huutelisi kenellekään. Oma mottoni on että älä sano vaan tee.
Kommentit (23)
Ehkä toiset kaipaavat sitä tsemppausta mitä muilta voi hyvässä lykyssä saada, mutta unohtavat että moni ihminen ennemmin lyttää ja sanoo että ei siitä mitään tule!
Tulit kuitenkin AP tänne huutelemaan muidenkin puolesta :D
Tarkoittaako se, ettei pääse lääkikseen tai onnistu laihduttamaan sinusta sitä, että olet epäonnistunut ihmisenä? Ihmeellistä kulissien ylläpitoa.
Tiedän pari todella älykästä ihmistä, jotka eivät päässeet ensimmäisellä kerralla lääkikseen, ei kyllä mitenkään himmennä sitä korkeaa käsitystä, joka minulla heistä on.
Joillekin riittää se viiden minuutin paremmuuden tunne?
Noi pitäisi karsia pois.