Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain vain poikia

Vierailija
10.04.2021 |

2 poikaa joilla molemmilla eri isät. Halusin tytön, mutta nyt olen jo liian vanha saamaan lapsia. Miten minä sain vain poikia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa syntyy enemmän poikia kuin tyttöjä.

https://tilastokoulu.stat.fi/verkkokoulu_v2.xql?course_id=tkoulu_vaesto…

Jes tuo oli hyvä uutinen mulle. Vähemmän kilpailua, kun täytän 90-vuotta. En malta odottaa, että pääsen iskemään

Vierailija
22/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, onhan se aina tragedia saada elävä ja terve lapsi, joka onkin väärää sukupuolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä muistan joskus 7 päivää lehdessä oli otsikko
Vain kauniit naiset saavat tyttölapsia Sitten siinä otsikon alla oli julkkis perheitä ja joillakin oli vain poikalapsia. Eli mitäpäs voimme päätellä siitä otsikosta?

Hauska. Täysin järjetön otsikko, mutta ehkä nuoret versiot naisesta luovat kuvaa äidistä kaunottarena. Houkuttelisivatko juuri kauniit miehiä, jotka saavat tyttölapsia. Epäilen. Tytöistä saatava hehku varmaan syynä.

Vierailija
24/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n on pakko olla ammattivalittaja.

"Sain kaksi poikaa joilla molemmilla on eri isät."

Aika outoa olisikin, jos vain toisella olisi eri isä.

Vierailija
25/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat jatkaa sukua sukunimensä ansiosta ja monasti vielä isänsä työn jatkajaa kun eräittenkin elämäntyö tulee siten päättymään kun tyttöjä kaikki.

Suomessa lapset saavat automaattisesti äidin sukunimen. Vain erikseen sovittaessa on isän sukunimi mahdollinen.

Vierailija
26/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin jotenkin ymmärtää moisen pettymyksen jos lapsi ois 7, mutta vaan kaks niin ei tuossa voi syyttää edes huonoa onnea. Joo ja moni ois tyytyväinen kun saisi lapsen, oli sitten mitä sukupuolta tahansa..

27/27 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut vain poikasiittiöitä, ovat hitaampia kuin tyttösiittiöt, siksi tyttöjä syntyy enemmän ja hyvät rakastajat tekevät poikia