Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein olette nähneet lapsen kakalla tien poskessa? Miksei samat säännöt päde kaikkiin "perheenjäseniin"?

Vierailija
10.04.2021 |

Aivan pöyristyttävä määrä kotieläimensontaa taas tien poskissa - ja jopa keskellä tietä.

Olisiko näiden karvaturrejaan ulkona raahaavien mielestä "ihan ookoo", jos lapsetkin alkaisivat paskoa keskelle tietä kuten muutkin "perheenjäsenet"?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskottivat talvella tiensivuun ja peittivät lumella, nyt ne paskat valuu sulavan lumen mukana keskelle tietä. 

Nyt nämä samat omistajat kauhistelee, kun Fifi koittaa syödä kolme kuukautta vanhoja, alunperin muualle paskottuja jätöksiä keskeltä asfalttia, eikä tajua, että nehän saattaa olla Fifin omia vanhoja paskoja

Vierailija
2/8 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Käpylässä koirat käydään kakittamassa naapurikerrostalon pihalla; kulkuväylä esim rapun ovella on ihan OK.

Lenkistä voisi tulla liian pitkä turriaisen omistajalle, jos vaivautuisi kauemmas... tai selkä venähtäis, jos poimisi pökäleet mukaansa pussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko nostaa tätä. Kun näköjään kakittajat eivät itse nosta perheenjäsentensä kakkoja pussiin.

Nimim. Kengänpohjat eläimenpaskassa

Vierailija
4/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ala oleen pesty jo pois? Aika lyhyen aikaa olivat tien poskessa "riesana" mielestäni.

Vierailija
5/8 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä otsikko

Vierailija
6/8 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotieläimen jätökset onneksi siivottu täällä päin nyt pois. Ensi keväänä palaamme jätösasiaan!

Vierailija
7/8 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen meidän perheestä se joka kakkii tienposkessa.

terv. kolmen äiti

Vierailija
8/8 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen on kakattava silloin, kun se kakkahätä iskee. Siksi tienvarressa kakalla oleva lapsi ei ole kauhistus. Koirankakka taas kävelyreitillä v*tuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan