Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystäväni luulee, että naiset puhuvat keskenään vain miehistä

Vierailija
10.04.2021 |

Ärsyttä tämä Sinkkuelämän ja muiden sarjojen luoma stereotypia ikuisissa hormonihuutuissa ja teinihihittelyissä piehtaroivista aikuisista naisista. Oikeasti.

Tässä yks kerta kun pitkästä aikaa treffasin kahta kaveriani, kysyi miesystäväni sen jälkeen ärsyttävän venkoilevasti hymyillen, että "Nooooo?? Mistäs juttelitte?" ja vastasin totuudenmukaisesti, että no itse asiassa aika paljon työasioista, ja mitä näitä nyt on, yhden kaverin lasten kuulumisia, puhuttiin poliitiikasta, rokotuksista, urheilusta ja vähän kuninkaallisistakin. Sitten kysyin että miten niin?

Miesystäväni nauroi, että "älä puhu roskaa, miehistä te kuitenkin puhuitte!" eikä uskonut kun sanoin että valitettavasti te miehet ette suinkaan ole niin kiinnostavia että teistä riittäisi juttua (paitsi nuorempana jos jollain oli uusi kumppani), ja että vaikka te miehet itse olette oman maailmanne napoja, ette te sitä meille naisille aina kumminkaan ole. Tästä saatiin kina aikaan ja mies teki johtopäätöksen, että olemme puhuneet juuri hänestä koko 3 h tapaamisemme ajan ja en vain halua myöntää asiaa!

Onko teillä muilla tällaista?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äärimmäisen mielenkiintoista.

Vierailija
2/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vähän luulen että sun miehellä ei oo kaikki kamarit lämpiminä. Onko muuten tullut ilmi että mies kuvittelee olevansa jotenkin ylivertaisen kiinnostava hahmo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
4/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämän palstan mukaan miesten saunailloissa puhutaan vain naisista.

Mutta vakavammin, miinusta olisi häiritsevää jos kumppani tivasi, mistä kavereitteni kanssa juttelen.

Vierailija
5/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on vain utelias. Kyllähän se on miehenkin etu jos nainen ei saa rentoutua ystäviensä kanssa ja joutuu jatkuvasti vain nalkuttamaan miehellensä stressiänsä pois.

Vierailija
6/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis saa!

Vierailija
7/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa pelottavalta. Mies siis.

Vierailija
8/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä puhut miehesi kanssa? Puhuuko myös mies samoista aiheista takaisin? Voi selittää asiaa.

Vierailija
9/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten naiset ihmettelevät kun mies ei tiedä kaveriensa parisuhteiden tilasta mitään? Eli kyllä niissä

naisten tapaamisista jossain välissä käydään miesasiat läpi.

Vierailija
10/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on vähän tyhmä. Hänellä ei taida olla sisaria tai naispuolisia ystäviä? Jos hän ei ole koskaan kuullut, miten naiset puhuvat?

Miehet puhuvat itse kyllä keskenään myös hieman eri tavalla kuin naisten seurassa. Opin tämän nuorena kun olin ns. kuskina ja iloisesti humaltuneet nuoret miehet unohtivat kuskin olevan nainen. Se oli hyvin hyvin avartavaa :D

Vierailija
11/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on vähän tyhmä. Hänellä ei taida olla sisaria tai naispuolisia ystäviä? Jos hän ei ole koskaan kuullut, miten naiset puhuvat?

Miehet puhuvat itse kyllä keskenään myös hieman eri tavalla kuin naisten seurassa. Opin tämän nuorena kun olin ns. kuskina ja iloisesti humaltuneet nuoret miehet unohtivat kuskin olevan nainen. Se oli hyvin hyvin avartavaa :D

Millä tavalla eri tavalla?

Vierailija
12/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla eri tavalla?

Ehkä tämä ei ole sukupuoliasia vaan sellainen ero mikä on siinä kun puhutaan hieman kohteliaammin hieman vähemmän tutuille ja potentiaalisille kumppaneille verrattuna siihen miten avaudutaan suoraan hyville ystäville ja kavereille.

Että jos naiset käyttäytyvät miesten seurassa vähän eri tavalla niin tiedättekö, niin miehetkin tekee :)

Vierailija
13/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehesihän on osittain oikeassa. Täälläkin puhut hänestä ja hänen mielipiteistään, vaikka ne ei oikeasti kiinnosta ketään.

Vierailija
14/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi vaikuttaa kummalliselta. Onko huono itsetunto tai jotakin, että pitää elää tuollaisessa harhassa. En kyllä ole koskaan lähipiirin miesten kuullut luulevan, että naiset puhuvat vain miehistä keskenään vaan ymmärtävät kyllä naisten olevan ihan järjellisiä olentoja, joilla on keskenään muita yhteisiä mielenkiinnonkohteita kuin miehet.

Vierailija
15/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä miesjuttu on totta, niin sama neuvo kuin kaikille muillekin miesjuttujen kirjoittajille: Lakkaa kalastamasta helmiä sieltä syvääkin syvemmistä mutapohjista. Suurin osa miehistä ja naisista on ihan fiksuja ihmisiä, jotka tietävät että ihminen on muutakin kuin sukupuoli.

Vierailija
16/16 |
10.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-kaverini ei osaa muuta kuin puhua miehistä. Siksi hän on ex-kaveri. Mies sitä, mies tätä ja ennenkuin oli avoliitossa niin haaveili miehestä. Ei kertakaikkiaan mitään oikeata omaa elämää, vaan kaikki miehen kautta. Tunsimme siis lapsuudessa ja teiniaikoina alkoi tuo miesoireilu ja n. 20 v. luovutin ja lopetin yhteydenpidon. Ajattelin, että olisi vain teinivaihe ja palaisi taas omaksi itsekseen. Ei palannut. On nyt 40 v. ja suurin unelma on dicsopallo ja kalja maistuu edelleen... Näen häntä muutaman vuoden välein ja vaihdetaan ohikulkiessa muutama sana. Hän jämähti sille tasolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä