Tori.fi Myyjät/Ostajat???!!!?!?
Onko huijareita? Miten välttää huijarit minulla ei ole rahaa oikeuskuluihin niin jäisin aina kakkoseksi.
Kommentit (12)
Myyt/ostat vain käteisellä ja noudat/toimitat tavaran henkilökohtaisesti ja tarkistat että onko tuote sellainen kuin ilmoituksessa sanotaan.
Jos jokin vaikuttaa liian hyvälle ollakseen totta, se ei luultavasti silloin ole sitä.
Pyörähuijarit on ainakin nyt liikkeellä, joten olkaa varovaisia! Lastenpyörän ostoilmoituksen laitoin (vähän kalliimpi pyörä) ja heti sain viestiä myyjältä. Kuva löytyi google-haussa helposti ja kun kommentoin tästä, hiljeni ”myyjäkin”. Oli kyllä vakuuttava, joten eiköhän tuohonkin joku mee lankaan 😡
Itse myyn ja ostan vain käteisellä. Selvä peli ,ei jää epäselväksi että saapiko rahat.
Muuten, todellakin ILMOITTAJAT ! Laittakaa jo ilmoitukseen huonekalujen kaikki mitat.
VAATTEISTA: mitat kai/kai, olka/ helma, ja kuva pesuohje, ja kuva lapusta jossa näkyy materiaali.
Ja vielä, KATSOKAA MYYJÄT sitä Tori linkki Schibstediä joka päivä ! Monesti myyjät eivät muista katsoa onko kukaan kyselyt..tai huomaavat viikon kuluttua. Jolloin voi olla ostaja kaikonnut.
Mieluummin myös kännykkä numero ilmoitukseen.
Kännykkä tekstiviestillä tavoittaa helpoimmin.
Ei ole koskaan huijattu ja olen vuosia käynyt kauppaa Torilla ostajan ja myyjän ominaisuudessa. Lähinnä lapsen tavaroita ja viime aikoina astioita. Tolkun ihmisiä ovat olleet ja kaikki on sujunut hyvin. En postita tavaraa ennen kuin raha on tililläni tai ainakin valokuva tiliottesta, jossa raha on nimelleni siirretty. Näin se menee.
Olen tullut huijatuksi ostaessani Ps4 konsolipaketin Torista. Maksoin pleikkarin sovitusti, mutta koskaan sitä ei saapunut. Olen tekemässä rikosilmoitusta asiassa huomenna. Kannattaa olla varovainen. Huijarit ovat tosi taitavia vedättämään.
Myyjä, joka valehtelee tavaransa ostohinnan on idi ootti. Kyllähän jokainen näkee netistä, mitä tuote on maksanut uutena. Toivottavasti kaikki tajuaa tarkastaa ja jättää ostamatta kun huomaa valehtelun.
Käyn aina noutamassa tavaran, siinä samalla näkee myös todellisen kunnon.
En uskaltaisi maksaa ja jäädä odottamaan, että lähettääköhän myyjä sitä vai ei. Noutoa suosittelen minäkin.
Tekisi mieli kirjoittaa muutamille, että, ai olet myymässä kalliimmalla hinnalla kuin mitä uuden jo saa.
Tori sovellus hyvä. Ilmoittaa saapuneesta viestistä.
Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi maksaa ja jäädä odottamaan, että lähettääköhän myyjä sitä vai ei. Noutoa suosittelen minäkin.
Suomi on pieni maa. Tilisiirrolla maksaessa näkee oikeat tiedot. Olen lähettänyt ja tilannut tavaraa ilman ongelmia.
Olen kolme kertaa ostanut torin kautta. Ollaan sovittu tapaaminen, jossa olen tarkistanut myytävän tuotteen, jonka jälkeen raha on vaihtanut omistajaa.