Teinien kännykkä näpertely ärsyttää
Kokoajan pitää olla se hemmetin kapula kädessä ja kuulokkeet korvilla. Mitään ne ei näe eikä kuule.
Kyllä taitaa nyky nuoriso kuolla jo 60v kun eivät liiku mihinkään.
Kommentit (14)
M26 kirjoitti:
Ok, boomer.
En taida olla tarpeeksi vanha ollakseni boomer.
Nykynuorilla on vanhempinaan huonoja kasvattajia.
Teinit ei pysty ikinä olemaan niin, etteikö joku niiden tekeminen ärsyttäisi suunnattomasti teini-iän ohittaneita.
M50
Vierailija kirjoitti:
Enemmän mua häiritsee, kun muija somettaa samalla kun mä nussin sitä.
Eikai??
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan ”sormettaa”?
Mielestäni ihmiset, kaikenikäiset, ovat aivan ällöttävän kiinni puhelimissaan. Laittaisivat sen ihon alle samantien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitit varmaan ”sormettaa”?
*tirsk*
Ainahan teinien tekemiset ovat ärsyttäneet vanhempia.
Osaa ne mummotkin. Äitini 75v parkkeeraa aina juhlissa jonkun viereen ja alkaa kännykästä näyttää lomakuvia Espanjasta ja vartin selostus joka kuvaan. Voi sitä raukkaa, joka tuohon joutuu.
Vierailija kirjoitti:
Osaa ne mummotkin. Äitini 75v parkkeeraa aina juhlissa jonkun viereen ja alkaa kännykästä näyttää lomakuvia Espanjasta ja vartin selostus joka kuvaan. Voi sitä raukkaa, joka tuohon joutuu.
Tuohan askel parempaan suuntaan, jos vain yksi uhri. Ennenhän valokuva-albumit kiersi kädestä käteen ja jokaisen piti olla ainakin katsovinaan niitä kuvia.
Pahimmillaan kuvat oli dioina ja niitä katsottiin pimeässä valkokankaalta, isännän ja emännän kinastellessa, mistä mikäkin kuva oli ja sitten selostaen ja toinen toistaan korjaten kaiken maailman tapahtumista, jotka ei liity itse kuvaan mitenkään.
Ihan hyvä ettei näe eikä kuule mitään, vielä kun osaisivat olla hiljaa ja näkymättömiä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä ettei näe eikä kuule mitään, vielä kun osaisivat olla hiljaa ja näkymättömiä.
Joo, kunhan ryhdistäytyvät sen verran, että maksavat meidän eläkkeet aikanaan.
Mitä itse teet?