Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa ihan vietävästi, etten valinnut aikanani rikasta miestä

Vierailija
09.04.2021 |

Ihan kuin tuo negatiivinen, palkkansa palkkapäivänä tuhlaava, mököttävä, puhumaton, nurkassamurjottava keskituloinen mies nyt sen parempi valinta pidemmän päälle olisi ollut. Nuorena idealistina sitä juu ajatteli, ettei rahalla ole niin väliä. Perhe-elämä meidät muutti ja nyt sillä todella olisi väliä.

Töiden puolesta pääsen tekemään yhteistyötä erittäin varakkaiden miesten kanssa ja voi hyvänen aika kun mielikuvitus laukkaa näissä tilanteissa. Jos tuo olisi minun mies. Jos tämä olisi minun koti. Jos tuo olisi minun auto. Jos keskustelumme olisivat tällaisia.

Olen 40.v kahden lapsen äiti, vieläkin melko vetreässä kunnossa ja useamman miehen mieleen varmasti, tiedän sen itsekin. Moni luulee 10.v nuoremmaksi, kulkee suvussa nuoreusgeenit. Olen tässä miettinyt, että pitäisiköhän uuden vuosikymmenen kunniaksi pistää villitysvaihde päälle ja kokeilla kepillä jäätä noiden rikkaampien miesten suhteen.

Olen lohduttautunut sillä ajatuksella, että rikkaat miehet ovat todennäköisesti aina töissä ja kiinnostuneempia työnteosta kuin naisista ylipäätään. Että heidän kanssaan voisi olla tosi onneton.

Mieheni ei sentään lyö tai juo. Siinäpä se ainoa lohtu ja etu onkin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea tuota itsekehua kuin silmäillen

Vierailija
2/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja rikkaan miehen kanssa asiat olisi paremmin? Millä perusteella? Se rikas mies voisi olla ihan samanlainen kuin nykyinenkin miehesi, mutta ilmeisesti kulissien ylläpitäminen olisi helpompaa? Koska voisit lohduttautua pahaa oloasi enemmän tuhlailemalla sen miehen rahoja? No olis se varmaan vähän laadukkaampaa elämää. Mutta surullista sekin. 

Jos kerran suhteenne on kuollut, ota ero. Ei huonoon suhteeseen ole pakko jäädä ja miettiä, että "olis pitänyt valita lompakolla, eikä sydämellä". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko ollut mahdollisuuksia rikkaisiin?

Vierailija
4/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten eräässä laulussa sanotaan:

MONEY MONEY MONEY

MUST BE FUNNY

IN A RICH MAN'S WORLD

Tuo laulu on hyvä oppitunti jokaiselle miehelle siitä, mitä nainen haluaa.

MGTOW

=

Men Guarding Their Own Wallet

Vierailija
5/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha.

Jos et ole onnellinen ilman sitä, et ole onnellinen sen kanssa.

Vierailija
6/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kelpaisit lapsinesi niille varakkaammille miehille muuhun kuin panosuhteseen? Olen jo pilannut mahdollisuutesi.

Vierailija
7/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on 40 kriisi. Keskituloillakin tulee ihan hyvin toimeen. Et sinä olisi sen onnellisempi hienossa talossa tai autossa. Hyvät ihmissuhteet, harrastukset ja positiivinen mieli ovat ne, jotka tekevät onnelliseksi.

Vierailija
8/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko ollut mahdollisuuksia rikkaisiin?

Olisi ollut, mutta sillon nuorempana se raha jollain lailla jopa pelotti. Erittäin rikkaat vaikutti aina jotenkin epäilyttäviltä. Ehkä se tunne olikin ihan oikea, ehkä he olikin. Ehkä se raha ei olisikaan tuonut muuta kuin tuskaa. Ehkä.

Ap

Vierailija
9/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse täytyy kyllä kommentoida, että en kyllä tee erityisen pitkää päivää, mutta ehkä en ole tarpeeksi rikas. Mieluummin teen lyhyempää päivää ja vietän aikaa harrastaen, itseä kehittäen ja perheeni kanssa, kuin työtä painaen, kun en nyt tarvitse joka vuosi uutta autoa tai taloa. 

Vierailija
10/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista pitkä parisuhde on. Joko siedätte sen kaiken, tai eroatte. Jos sulla olisi rikas mies, sillä olisi todennäköisesti sadoittain nuoria kauniita kullankaivaja rakastajia sinä olisit pelkkä kodinkone. Tämä ilmeisesti sopisi sinulle hyvin, mutta itse en moiseen alentuisi, olen mieluummin yksin.

Et sinäkään miehesi silmissä varmasti ole enää se pirtsakka tytönheitukka johon hän aikoinaan rakastui?

Vierailija
11/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, harmi, kun koet, ettet ole onnellinen miehesi kelkassa.

Eikö avoin keskustelu syyttelemättä suju?

Olen aviossa keskituloisen miehen kanssa.

Oi, miten rakas, tärkeä ja korvaamaton hän onkaan minulle. Ihan paras 💖

Vierailija
12/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoreusgeenit

Vierailija
13/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ei tuo onnea, vaikka sen riittävyys helpottaa elämää.

Vierailija
14/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
15/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MONEY MONEY MONEY

MUST BE FUNNY

IN A RICH MAN'S WORLD

MGTOW

=

Toisaalta miehet haaveilevat perinteisen naisen ja parisuhteen perään jossa mies saa olla mies, eikä ole mitään feminististä hapatusta, mutta kestäisivätkö sitä todellisuutta sitten kuitenkaan? Perinteisessä liitossa miehellä on kaikki taloudellinen valta mutta toisaalta myös kaikki taloudellinen vastuu. Perinteisinä aikoina oli myös täysin selvää, että mies valittiin nimenomaan sen lompakon perusteella.

Vierailija
16/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MONEY MONEY MONEY

MUST BE FUNNY

IN A RICH MAN'S WORLD

MGTOW

=

Toisaalta miehet haaveilevat perinteisen naisen ja parisuhteen perään jossa mies saa olla mies, eikä ole mitään feminististä hapatusta, mutta kestäisivätkö sitä todellisuutta sitten kuitenkaan? Perinteisessä liitossa miehellä on kaikki taloudellinen valta mutta toisaalta myös kaikki taloudellinen vastuu. Perinteisinä aikoina oli myös täysin selvää, että mies valittiin nimenomaan sen lompakon perusteella.

Mies lompakon ja nainen ulkonäön. Kumpiko sitten mahtaakaan olla pinnallisempaa.

Vierailija
17/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttäreni on ollut naimisissa kolmesti ja seurustelukumppaneitakin useita - joukossa miljonäärikin - silti kaikki suhteet ovat päättyneet kuuleman mukaan miehen tyhmyyteen. Näin äitinä olen pohtinut, onko vika tavassa valita kumppani vai olisiko peiliin katsomisen paikka, mutta pääajatuksena on kuitenkin se, että raha ei tuo onnea, vaan onnellisuus vaatii työtä, kuten moni muukin asia. Nyt sinun pitää päättää, oletko  valmis ponnistelemaan nykyisen kumppanisi kanssa.

Vierailija
18/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet saanut päähäsi, että rikkaat miehet olisivat sen parempia aviomiehiä?

Vai onko tässä sittenkin kyse siitä "mieluummin itken mersussa kuin bussissa" ajattelusta?

Mun isä oli rikas ja ihan sika ukko. Juopotteli kaiket illat, kulki alasti kotona, kuseskeli ohi pytyn niin että usein koko vessa haisi kuselle, ripuloi ja oksensi lakanoihin, kaatuili kännissä ja hänelle jouduttiin soittelemaan amppareita vähän väliä. Lopulta löi päänsä pahasti. Töissä hän oli kunnioitettu herrasmies, kotona äitini siivosi hänen sotkujaan ja sieti kaiken, ilmeisesti vain rahan takia. Sain todella kotoota jo hyvän opin ettei kannata elää miehen rahojen varassa. En koskaan alentuisi siihen mihin äitini, vaikka toki tiedostan että sain nuorena paljon asioita helpolla, esimerkiksi ekan oman autoni ilmaiseksi. Jälkeenpäin ajatellen olisin mieluummin ottanut terveen perhemallin.

Vierailija
19/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MONEY MONEY MONEY

MUST BE FUNNY

IN A RICH MAN'S WORLD

MGTOW

=

Ai sekin on muuttunut? Ennen se oli men going their own way.

Vierailija
20/33 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikas mies - nuori nainen. Ei 40v nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan