Nainen, mikä on hintasi?
Nopea 15 min sutaisu? 2h syvempi sessio? 12h hillitön panoyö?
Hinnat tiskiin!
Kommentit (38)
Vaikea sanoa, sillä riippuu ihan miehestä. Joillekin hinta olisi varmasti tähtitieteellinen ja toisille varmaankin maltillisempi. Mulla toisaalta on sellainen seksifantasia, että myisin seksiä jollekin siistille ja fiksulle miehelle ja harrastettaisiin seksiä, jossa mä olen palvelun tarjoaja ja mies asiakas. En kuitenkaan viitsi tätä toteuttaa (ainakaan pikkurahasta), sillä sitten se olisi loppuelämäni asia jonka olen tehnyt, eli ottanut maksun seksistä, ja pelkäisin, että se tulisi tulevaisuudessa vastaan.
Hintani:
150€ max 30min
400€ max 2h
24h tyttöystäväkeikka pitää sis. minulle ruoat, juomat jne. jne. 1200€
Vierailija kirjoitti:
Yksi saisi ilmaiseksi, kukaan muu ei saa kaikella maailman rahalla.
Itsensä myyminen on nykyajan trendi. Juuri oli Aamulehdessä juttu, että hoitaja vaihtoi ammattia ja myy seksiä nykyisin. Tästä on helppo tulla ajatukseen, että jokainen vastaan kävelevä nainen saattaa olla entinen hoitaja, joka myy seksiä. Hyppää vain sinäkin tähän nykyiseen hypetykseen. Lehtijutun mukaan mitään riskiä ei ole ja tulot ovat hyvät!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka?
Sydämeni valittu.
Erikoinen nimi, mutta onhan noita erikoisia nykyään
Miksi ihmeessä kirjoittaisin hänen nimensä jonnekin av:n seksipalstalle? Et se sinä ole.
En tietenkään, mutta eihän se nyt mikään sydämeni valittukaan ole;)
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Samalla rahalla lentää pariksi viikoksi naimaan aasiaan.
Kovat on luulot joillain...
On joskus laskettu ihmisen ruumiin sitomien alkuainemäärien hinta, mutta en tähän hätään muista. Ei se kovin suuri ollut.
Ihan ilmaiseksi saa nuo kaikki, jos henkilö miellyttää. Ei ole tullut mieleenkään pyytää rahaa jos on ollut 12h hyvää seksiä. Harvemmin vain löytyy niin innokkaita miehiä.
Aina vajaaksi jäävä kirjoitti:
Ilmainen jos oma valinta.
Ilmainen kun maksaa hotellin
Ilmainen jos jaksaa enemmin kuin 3xOlen / elän puutteessa kotona. Dildot ei korvaa aitoa ka.....a
Hoidan hotellit/ylläpito + vähintään 5x. Jos kelpaa, miten saan yhteyttä?
Lähteepä nyt halvalla... Hyyyiiii...
Euroakaan en seksistä maksaisi. Jo periaate, että naisen halu riippuu rahan määrästä, eli siis haluaa vain rahaa, ei minun kaluni tai tarjoamaani seksiä on ihan arsesta. Olen harratanut seksiä vain sellaisten kanssa, jotka halunneet nimeon omaan minua. Mitä kiimaisempi sen parempi. Aika tyhmä saa olla jos pelkästä haluttomasta pillusta jotain maksaa. Saati, että maksaisi paljon.
Mutta varmaan miehisyydestäkin kiinni. Jos luovuttaa, myöntää itselle, ettei saa naisia pokattua, niin ehkä sitten on voisi maksaa seksistä. Jotenkin vain tottunut siihen, että naisen kiima ja halu on se paras juttu seksissä. Muutaman kerran parisuhteen aikana pokannut nätin naisen vain siitä syystä, että kokeillut vieläkö herättäisi kiinnostusta ja saisin naisen haluamaan. En ole kumminkaan vienyt loppuun asti. Myönnän toki ettei ollut ihan oikein naisia kohtaan, mutta vaimolle parempi lopputulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah. Samalla rahalla lentää pariksi viikoksi naimaan aasiaan.
Kovat on luulot joillain...
Ihan kuinka vain, mutta tällä hinnalla olen seksityötä tehnyt yli kolme vuotta.
Nimim. Velaton ja varakas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsensä myyminen on nykyajan trendi. Juuri oli Aamulehdessä juttu, että hoitaja vaihtoi ammattia ja myy seksiä nykyisin. Tästä on helppo tulla ajatukseen, että jokainen vastaan kävelevä nainen saattaa olla entinen hoitaja, joka myy seksiä. Hyppää vain sinäkin tähän nykyiseen hypetykseen. Lehtijutun mukaan mitään riskiä ei ole ja tulot ovat hyvät!
En ole hoitaja. Koulutukseni on maksanut yhteiskunnalle enemmän kuin muiden keskustelijoiden täällä yhteensä. Minua ei voi ostaa.
Tää on aina sama. Kysytään naisen hintaa.
Itse olen poika. Niin hetero kuin olla voi.
Tuli vaan mahdollisuus maksaa vuokra luonnossa. Kiva nuori perheellinen kaveri. Käy mun luona kerran viikossa. Panee mua. Juttelee. Käydään suihkussa. Panee mua ja lähtee vaimonsa luokse. Siinä mun vuokran maksu.
[/quote]En ole hoitaja. Koulutukseni on maksanut yhteiskunnalle enemmän kuin muiden keskustelijoiden täällä yhteensä. Minua ei voi ostaa.[/quote]
No nytpä on taas nestettä pipon alus täynnä! Olisipa kiva kuulla, millaisesta astronautista taas on kyse... 🤦🏻♂️
”Itse olen poika. Niin hetero kuin olla voi. Tuli vaan mahdollisuus maksaa vuokra luonnossa. Kiva nuori perheellinen kaveri. Käy mun luona kerran viikossa. Panee mua. Juttelee. Käydään suihkussa. Panee mua ja lähtee vaimonsa luokse.”
Jeesus, miten vaikea joillekin on nähdä se homppeli sieltä peilistä ja uskaltaa tunnustaa olevansa homo. Tule jo kaapista ja kokonaan ulos!
Kerran.. Multa kysyttiin että paljonko.
Sanoin leikillään kaks kymppiä.
Alkoi kaivaa kolikoita taskusta,
katselin säälistä, ja kuinka komee kaveri.
Sanoin että eiköhän toi kaks euroo riitä saat paljous alennuksen jos neljästi saat.
Oli pakko kysyy sen ikää.
17 v.. Ei kun hoitoon.
Oli pojalle eka kerta, jylkytti kun kani ja eka ruiskahti kolmannella työnnöllä ja olikin lasti.
Rakkaus ja avioliitto.