Ajattelin myydä torilla tuotteita ... olisiko ideoita?
Eli jos tilanne jatkuu näin niin aion torikauppiaaksi.
Minulla on tiedossa tuote jota voin myydä - ostan ison erän ja jaan pienempiin eriin myyntiä varten.
Kyseessä Einolle leivonnaiset eikä muut elintarvikkeet?
Mitä itse ostaisit torilta?
Kommentit (14)
Kesäkukka-amppelin, atomin tai vedyn, sen kerran kun kesällä käyn torilla.
Käykö kukaan torilla näinä aikoina?
Käsitöitä, villasukkia, lapasia, vaatteita, hattuja, kasseja, mattoja, punottuja koreja, pieniä puutöitä, paistinlastoja, kauhoja, jakkaroita ...
En juurikaan käy torilla mutta hyviä nahkavöitä olen joskus ostanut maalaismarkkinoilta, jos hinta kympin luokkaa. Vaateliikkeissä ovat ylihinnoiteltuja.
Torilta on tullut viime vuosina ostetuksi juurikin vetyjä ja viipurinrinkeleitä sekä kirpparitavaraa. Sienikorin olisin ostanut, mutta myynnissä oli vain niitä halpatuontimalleja, jotka Tokmannilla maksavat murto-osan torihinnasta.
Uskaltaisiko tällainen viirus- ja bakteeikammoinen ostaa mokomia tuotteita? Kuka niitä on käsitellyt ja miten ne on varastoitu? Tuleeko mukana puhtaus- ja tyytyväisyys takuu?
Lähde mielummin vaikka puhelinmyyjäksi. Jos ansioita etsit. Torilta ostetaan vihanneksia ja marjoja. Ei muuta. Tai sitten ala myydä tuotteita netissä, vähemmän vaivaa ja enemmän ostajia.
Olen torilta ostanut lähinnä kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Joskus harvoin ostan jotain pasteijoita tai muita leivonnaisia. Joskus tulee ostettua savukalaa. En osta mitään tavaraa. Osaan itse tehdä villasukkani, enkä kaipaa kotiini mitään ylimääräistä roinaa.
Joku uusi piirakka. Joka on hyvä syödä heti tai viedä kotiin. Vähän kuin Haapasalon hatsapurit. Rakastan kreikkalaisia piirakoita. Ostaisin niitä, jos ne vähänkään muistuttaisi aitoja.
Vihdat menee kaupaksi. Einon leivonnaisetkin varmasti menis.
Ostaisin ylihintaisia kasviksia, pärekoreja, trikoovaatteita ja ylivoimaisen tehokkaita imuliinoja sekä imuripusseja.
Einon leivonnaiset -kojulta ostaisin ehdottomasti jotain. Varsinkin jos Eino olis myymässä.
Einolle = ei ole