Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näyttää Treffeillä haluttavalta miehen silmissä?

Vierailija
09.04.2021 |

Tiedossa olisi ekat treffit todella kuumottavan miehen kanssa.

Haluaisin myös itse näyttää haluttavalta naiselta miehen silmissä, olematta kuitenkaan halpa tai tyrkky. Miten onnistua tässä suhteessa? Miten välttää virheet ja mihin panostaa?

Mitkä asiat tekee tyrkyn tai halvan oloiseksi?
Kiitos jos pystyt antamaan vinkkejä!

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko joku kumihuuli ja kumitissi? Järkyintä mitä oon nähny, on nää silaritissit ruokalautasella. Ole oma ittes.

Vierailija
22/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan pari ihan älyttömän hyvää vinkkiä miehen näkökulmasta:

1. Älä tee kuten muut naiset: älä anna miehelle jatkuvia vihjeitä siitä, että sinulla on ollut paljon menoa menneessä elämässäsi. Sitä ei tarvitse ihan oikeasti tuoda esille. Olisi kiva sanoa, ettei sillä naisen menneellä elämällä ole merkitystä, mutta kyllä sillä on. Ihan, kuten on miehen pituudella ja lihaksilla.

2. Älä nimitä miestä "Tinder-mieheksi" (Mikäli ja kun kyseessä on Tinder-deitit)

3. Ole riittävän kaunis ja mukava. Nuo kaksi riittävät miehelle. Itsevarmuus, varakkuus, hauskuus ja sosiaalinen elämäntilanne eivät ole merkityksellisiä suurimmalle osalle miehistä. Nuo ovat naisten vaatimuksia/toiveita miehelle, mutta eivät päde toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Ne olivat hyviä!

Joo vartalo on kuosissa, olen hoikka ja siro ja urheilullinen. Olen vuosia treenannut 5 krt viikossa monipuolisesti eri lajeja. Tykkään urheilusta.

Lisäksi minulla on DD-kupin rinnat. Kun on muotoja on samalla vaara näyttää tyrkyltä kireissä topeissa jne. En halua antaa vaikutelmaa, että nyt on laitettu tavata ns tiskille, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Olen myös hyvin pienikokoinen ja lyhyt( 149 cm) joten korkokengät tuo vähän varteen pituutta, ne on mun pukeutumisen kulmakivi.

Eli tässä yritän kuvata mun vartaloa ja siihen pukeutumisvinkkejä. Kiitos.

Toki uskon että kaikki lähtee persoonoiden yhteydestä.

Ja tuo vinkki itsevarmuudesta ja iloisuudesta ja aktiivisesta toiseen tutustumisesta oli hyvä!

0/5

Vierailija
24/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekko tai hame päälle.

Kuiskaat vielä miehelle, että alla ei ole muuten pikkareita ollenkaan, kokeile vaikka ellet usko muuten?

Siitä kyllä syttyy jos on syttyäkseen ;)

Vierailija
25/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!HUOM!!

Aloitus on _todistetusti_   feikkialoitus. Trollausta. AP:n hahmo on täysin keksitty hahmo, takana miestrolli.  Turhaan annatte hänelle vinkkejä. 

Todisteet.  Sama tyyppi kirjoitti toiseen ketjuun https://www.vauva.fi/keskustelu/4117105/naisia-viehattaa-vahvannakoinen… näin: 

"Mun mies on ihan ammattipainijan näköinen, tosin isolla mahalla. Mutta hartiat on järkyttävän isot, samoin käsien lihaksikkuus. Jos hän suuttuisi, ja löisi, siinä lähtisi henki. Pääkin on massiivinen. Lyhyt, paksu kaula.

Minä 149 cm siro ja pieni nainen. Mies dominoi koollaan. En voi kuin uikuttaa. En voisi ikinä haastaa miestäni fyysisesti. Silti mies palvoo ja haluaa mua. Naista joka lopetti kasvun 12-vuotiaana. On pieni ja tiukka, tosin DD-kupin rinnat ja treenattu pepa.

Ei avio-ongelmaa. Mies tekee seksissä kaiken mitä haluan, ja minä tyydyttyneenä toki palkitsen. Elämä on ihanaa! "

Trollausta. 

Vierailija
26/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkin, miks sun pitäis näyttää haluttavalta jotenkin?

Toiseksi, missä sisätiloissa tapaat nöin korona-aikana jonkun randomin?

Kolmanneksi, kai sä itse tiedät mikä din markkina-arvo on? Miks täältä kyselet?

Ootte niin outoja, ei jaksa ymmärtää tota itsensä myymistä meille miehille.

Vierailija
27/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mekko tai hame päälle.

Kuiskaat vielä miehelle, että alla ei ole muuten pikkareita ollenkaan, kokeile vaikka ellet usko muuten?

Siitä kyllä syttyy jos on syttyäkseen ;)

Toimiiko myös toiseen suuntaan, että jos mies ilmoittaisi treffinaiselle että "minulla ei ole kalsareita näiden farkkujen alla"?

Vierailija
28/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!!HUOM!!

Aloitus on _todistetusti_   feikkialoitus. Trollausta. AP:n hahmo on täysin keksitty hahmo, takana miestrolli.  Turhaan annatte hänelle vinkkejä. 

Todisteet.  Sama tyyppi kirjoitti toiseen ketjuun https://www.vauva.fi/keskustelu/4117105/naisia-viehattaa-vahvannakoinen… näin: 

"Mun mies on ihan ammattipainijan näköinen, tosin isolla mahalla. Mutta hartiat on järkyttävän isot, samoin käsien lihaksikkuus. Jos hän suuttuisi, ja löisi, siinä lähtisi henki. Pääkin on massiivinen. Lyhyt, paksu kaula.

Minä 149 cm siro ja pieni nainen. Mies dominoi koollaan. En voi kuin uikuttaa. En voisi ikinä haastaa miestäni fyysisesti. Silti mies palvoo ja haluaa mua. Naista joka lopetti kasvun 12-vuotiaana. On pieni ja tiukka, tosin DD-kupin rinnat ja treenattu pepa.

Ei avio-ongelmaa. Mies tekee seksissä kaiken mitä haluan, ja minä tyydyttyneenä toki palkitsen. Elämä on ihanaa! "

Trollausta. 

"Pääkin on massiivinen" :D, naurettavan näköisiä sellaiset extrahormonilihapäät.

Vierailija
29/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiviimmin.  Ole mukava ja sulje puhelin heti kun olette tavanneet toisenne. 

Sano vaikka että nyt en tarvitse puhelinta, kun jo tunnistettiin toisemme.

Vierailija
30/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

!!HUOM!!

Trollausta. 

Nonni. Ei puutu enää kuin 20cm pituudesta niin kävisit ihmisestä etkä heittokääpiöstä.

Vierailija
31/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna -kaulakoru.

Vierailija
32/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä väliin näin koronan riehuessa. Ei uskottavaa ap.

Vierailija
33/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot tissit

3:30

Vierailija
34/34 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkeistä! Ne olivat hyviä!

Joo vartalo on kuosissa, olen hoikka ja siro ja urheilullinen. Olen vuosia treenannut 5 krt viikossa monipuolisesti eri lajeja. Tykkään urheilusta.

Lisäksi minulla on DD-kupin rinnat. Kun on muotoja on samalla vaara näyttää tyrkyltä kireissä topeissa jne. En halua antaa vaikutelmaa, että nyt on laitettu tavata ns tiskille, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.

Olen myös hyvin pienikokoinen ja lyhyt( 149 cm) joten korkokengät tuo vähän varteen pituutta, ne on mun pukeutumisen kulmakivi.

Eli tässä yritän kuvata mun vartaloa ja siihen pukeutumisvinkkejä. Kiitos.

Toki uskon että kaikki lähtee persoonoiden yhteydestä.

Ja tuo vinkki itsevarmuudesta ja iloisuudesta ja aktiivisesta toiseen tutustumisesta oli hyvä!

Tuleeko sulle hyvä mieli näistä fantasioista vai kiihotutko peräti? Suomessa ei käytännössä käytetä DD-kuppeja, siis sitä mitoitusta koska se on järjetön, ei ole mitään syytä miksi ei siirryttäisi D:n jälkeen seuraavaan kirjaimeen, tää on joku amerikkalainen/anglo keksintö. Naisista useimmat varmasti tietävät tämän, ainakin naiset joilla on tuon kokoiset rinnat, miehet taas eivät tunnu tietävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä