Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisuituvatko naiset suihku/saunatiloissa uimahallissa?

Vierailija
09.04.2021 |

Olen aina miettinyt tuota asiaa, koska miehet on ainaskin omalla puolellaan aina alasti.

Onko teillä esim. Saunatiloihin jotain sääntöjä? Jos tää sukupuolilaki tulisi voimaan, niin tulisin käymää naiste puolella, nii sen vuoksi mietin.. m45

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme riisuudu, vaan käymme vaatteet päällä suihkussa ja menemme myös ne päällä uimaan. Kengät ja takin ja muut ulkovaatteet riisumme.

Vierailija
2/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä me pidetään vaatteet päällä ihan koko ajan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta ettekö ota uikkareita pois?

Vierailija
4/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai riisuutuvat. En kai mä muuten mitään kameroita sinne asentelisi.

Vierailija
5/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta ettekö ota uikkareita pois?

Ne on tosi vaikea ottaa pois sieltä päällysvaatteiden alta. Parempi jättää ne vaan päälle.

Vierailija
6/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin kans tulla runkkaileen sinne naisten puolelle. Hyvää matskua.

Vierailija
7/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voisin kans tulla runkkaileen sinne naisten puolelle. Hyvää matskua.

Muista pukea löysät housut. Kun tosiaan me siellä naisten puolella emme riisu niitä vaatteita, niin sunkin pitää runkata siellä housujen sisällä.

Vierailija
8/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerra näin yhe typerän alasti suihkussa. Kyllä me kaikki nii naurettii ja mietin et käykö hän muka kotonaki alasti pesulla 😂😂😂

Vierailija
9/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerra näin yhe typerän alasti suihkussa. Kyllä me kaikki nii naurettii ja mietin et käykö hän muka kotonaki alasti pesulla 😂😂😂

Joo, siis mä en oo itse tällaista nähnyt, mutta yksi kaveri kertoi. Että mitä mahtoi olla tyypillä mielessä, kun RIISUI VAATTEET mennessään suihkuun. Ei näitä voi ymmärtää.

Vierailija
10/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nuoret tytöt nirsoja riisuitumaan ja entäs sitä nuoremmat?

Etkö osaa lukea? Ei siellä kukaan riisu.

Vierailija
11/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisutaan, mutta naistenpuolella etikettiin kuuluu silmien kiinni pitäminen suihkussa ja saunassa, myös pukuhuoneessa sen ajan kun joku on kokonaan alasti. Ainakin isojen kaupunkien uimahalleissa on siitä kyltitkin. Vakkarikävijät tietävät säännön tietenkin mutta tulokkaita ja maalaisia varten pitää olla ne kyltit seinillä. Vuoden 2008 jälkeen syntyneiden ei kuitenkaan tarvitse sulkea silmiään, eikä vastaavasti muiden heidän ollessa alasti.

Vierailija
12/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä puen saunaan/uimaan lisää vaatetta. Kylmähän siellä muuten tulee.

Vierailija
13/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riisutaan, mutta naistenpuolella etikettiin kuuluu silmien kiinni pitäminen suihkussa ja saunassa, myös pukuhuoneessa sen ajan kun joku on kokonaan alasti. Ainakin isojen kaupunkien uimahalleissa on siitä kyltitkin. Vakkarikävijät tietävät säännön tietenkin mutta tulokkaita ja maalaisia varten pitää olla ne kyltit seinillä. Vuoden 2008 jälkeen syntyneiden ei kuitenkaan tarvitse sulkea silmiään, eikä vastaavasti muiden heidän ollessa alasti.

Hyi, siis riisutaanko isoissa kaupungeissa uimahalleissa? Oks mikä Sodoma ja Gomorra xo

Vierailija
14/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä puen saunaan/uimaan lisää vaatetta. Kylmähän siellä muuten tulee.

Joo, sama juttu. Hommasin tänä talvena sellaisen muodikkaan islantilaisen villapaidan ihan uimahallikäyntejä varten, harmi etten oo koronan takia päässyt käyttämään.

Vierailija
15/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan varmasti nähnyt elokuvia aiheesta? Pirskottavat vettä toistensa päälle ja kikattavat :)

Vierailija
16/16 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvasatama arvostelevalta katseelta