Riisuituvatko naiset suihku/saunatiloissa uimahallissa?
Olen aina miettinyt tuota asiaa, koska miehet on ainaskin omalla puolellaan aina alasti.
Onko teillä esim. Saunatiloihin jotain sääntöjä? Jos tää sukupuolilaki tulisi voimaan, niin tulisin käymää naiste puolella, nii sen vuoksi mietin.. m45
Kommentit (16)
Tottakai riisuutuvat. En kai mä muuten mitään kameroita sinne asentelisi.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta ettekö ota uikkareita pois?
Ne on tosi vaikea ottaa pois sieltä päällysvaatteiden alta. Parempi jättää ne vaan päälle.
Mä voisin kans tulla runkkaileen sinne naisten puolelle. Hyvää matskua.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin kans tulla runkkaileen sinne naisten puolelle. Hyvää matskua.
Muista pukea löysät housut. Kun tosiaan me siellä naisten puolella emme riisu niitä vaatteita, niin sunkin pitää runkata siellä housujen sisällä.
Kerra näin yhe typerän alasti suihkussa. Kyllä me kaikki nii naurettii ja mietin et käykö hän muka kotonaki alasti pesulla 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Kerra näin yhe typerän alasti suihkussa. Kyllä me kaikki nii naurettii ja mietin et käykö hän muka kotonaki alasti pesulla 😂😂😂
Joo, siis mä en oo itse tällaista nähnyt, mutta yksi kaveri kertoi. Että mitä mahtoi olla tyypillä mielessä, kun RIISUI VAATTEET mennessään suihkuun. Ei näitä voi ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko nuoret tytöt nirsoja riisuitumaan ja entäs sitä nuoremmat?
Etkö osaa lukea? Ei siellä kukaan riisu.
Riisutaan, mutta naistenpuolella etikettiin kuuluu silmien kiinni pitäminen suihkussa ja saunassa, myös pukuhuoneessa sen ajan kun joku on kokonaan alasti. Ainakin isojen kaupunkien uimahalleissa on siitä kyltitkin. Vakkarikävijät tietävät säännön tietenkin mutta tulokkaita ja maalaisia varten pitää olla ne kyltit seinillä. Vuoden 2008 jälkeen syntyneiden ei kuitenkaan tarvitse sulkea silmiään, eikä vastaavasti muiden heidän ollessa alasti.
Yleensä puen saunaan/uimaan lisää vaatetta. Kylmähän siellä muuten tulee.
Vierailija kirjoitti:
Riisutaan, mutta naistenpuolella etikettiin kuuluu silmien kiinni pitäminen suihkussa ja saunassa, myös pukuhuoneessa sen ajan kun joku on kokonaan alasti. Ainakin isojen kaupunkien uimahalleissa on siitä kyltitkin. Vakkarikävijät tietävät säännön tietenkin mutta tulokkaita ja maalaisia varten pitää olla ne kyltit seinillä. Vuoden 2008 jälkeen syntyneiden ei kuitenkaan tarvitse sulkea silmiään, eikä vastaavasti muiden heidän ollessa alasti.
Hyi, siis riisutaanko isoissa kaupungeissa uimahalleissa? Oks mikä Sodoma ja Gomorra xo
Vierailija kirjoitti:
Yleensä puen saunaan/uimaan lisää vaatetta. Kylmähän siellä muuten tulee.
Joo, sama juttu. Hommasin tänä talvena sellaisen muodikkaan islantilaisen villapaidan ihan uimahallikäyntejä varten, harmi etten oo koronan takia päässyt käyttämään.
Olethan varmasti nähnyt elokuvia aiheesta? Pirskottavat vettä toistensa päälle ja kikattavat :)
Emme riisuudu, vaan käymme vaatteet päällä suihkussa ja menemme myös ne päällä uimaan. Kengät ja takin ja muut ulkovaatteet riisumme.