Miehet hoi - nainen hädässä!
Haluaisin saada rehellistä kommenttia miehiltä seurustelusta.
1. Toimiiko jos nainen tekee sinut mustasukkaiseksi? Koetko että hän on haluttu nainen ja haluat kilpailla hänen huomiosta?
2. Onko se turn off jos nainen tykkää sinusta paljon ja osoittaa sen?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa mitään lapsellisia mustisleikkejä. Minun ei tarvitse tietää, jos nainen on vaikka halannut jotain miestä jossain, mitä teen sillä tiedolla? Myöskin hyvin epäilyttävää, jos se tykkääminen on vuolasta ja jatkuvaa kehuskelua, oot paras, kukaan ei aiemmin ole tehnyt mulle noin ja blaablaa. Ja vielä jos se R-sanakin alkaa tulemaan kuvioihin aikaisessa vaiheessa. Tulee tunne, että samat litaniat varmaan sanoo joka ukolle ja mielistelee vain saadakseen haluamansa.
Tuollaisen ylistelijän jätin, kun kävi vaan niin sietämättömäksi kun toisaalta alkoi sitten ärtyneenä vaatimaan asioita. Eli mielisteli vain päästäkseen tavoitteisiinsa. Pian minun jälkeen hänellä olikin muutamassa viikossa uusi ja huvittuneena kuvittelen miten siellä varmaan täysin samoin sanoin ylistelee sitä seuraavaakin. Voi mies parkaa.
Olet ihana 🖤 kiitos tästä. Tarvitsin sinun kommenttiasi tänään. Uskomatonta kuinka hyvin osasit myös tulkita mikä näiden kysymysten taustalla on ja annoit niin arvokkaita neuvoja. Tulen lukemaan tämän monta kertaa. Ajatuksella.