Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet hoi - nainen hädässä!

~rakkaus2021~
09.04.2021 |

Haluaisin saada rehellistä kommenttia miehiltä seurustelusta.
1. Toimiiko jos nainen tekee sinut mustasukkaiseksi? Koetko että hän on haluttu nainen ja haluat kilpailla hänen huomiosta?

2. Onko se turn off jos nainen tykkää sinusta paljon ja osoittaa sen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei, Ajattelen enemmän, että jos minä en suoraan kiinnosta, niin menköön muualle.

2. Ei, paitsi jos se on pakottavaa. Muuten se on vain hyvä asia.

Vierailija
2/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen, mutta ärsyynnyn jos nainen hakee ehdoin tahdoin draamaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ei toimi. Terveeseen parisuhteeseen ei kuulu tuollainen lapsellinen draamailu ja pelien pelaaminen.

2. Ei ole turn off, kunhan ei nyt vedä aivan liian överiksi.

Vierailija
4/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Ei, Ajattelen enemmän, että jos minä en suoraan kiinnosta, niin menköön muualle.

2. Ei, paitsi jos se on pakottavaa. Muuten se on vain hyvä asia.

Komppaan.

M34

Vierailija
5/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Toimiiko sinuun että mies vikittelee muitakin naisia, herääkö kilpailuviettisi?

2. Paremmin kuin se ettei osoita asiaa yhtään mitenkään.

Vierailija
6/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nyt on hätänä?

Ei soitella turhaan 112:een

Vierailija
7/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena pakko todeta tähän että mua kyllä huvitti kun vaihdoin pitkästä aikaa profiilikuvani Facebookkiin ja sain valtavan määrän kommentteja ja tykkäyksiä miehiltä. Oma mieheni, joka ei ole huomioinut minua pitkään aikaan, alkoi yllättäen kehumaan ihanaksi ja lähettelemään sydämiä ja pusuja whattsappissa :D 

Ei ollut tarkoitukseni mutta selkeästi nuo liittyvät toisiinsa. Ukko muisti että perhana, sillähän olis muitakin ottajia. 

N40

Vierailija
8/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan se tuli ensimmäisessä viestissä. Lisäisin vielä, että jos yrittää tahallaan tehdä mustasukkaiseksi, on se toisen tunteilla pelaamista oman epävarmuuden vuoksi. Sillä tavalla käyttäytyvän kanssa ei kannata suhdetta rakentaa muutenkaan. Eli sillä ei oikeastaan ole väliä, katseleeko muita miehiä oikeasti vai yrittääkö vain tehdä mustasukkaiseksi, kannattaa joka tapauksessa pysyä erossa.

Vierailija
9/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa mitään lapsellisia mustisleikkejä. Minun ei tarvitse tietää, jos nainen on vaikka halannut jotain miestä jossain, mitä teen sillä tiedolla? Myöskin hyvin epäilyttävää, jos se tykkääminen on vuolasta ja jatkuvaa kehuskelua, oot paras, kukaan ei aiemmin ole tehnyt mulle noin ja blaablaa. Ja vielä jos se R-sanakin alkaa tulemaan kuvioihin aikaisessa vaiheessa. Tulee tunne, että samat litaniat varmaan sanoo joka ukolle ja mielistelee vain saadakseen haluamansa.

Vierailija
10/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista <3 jaksatteko leikkiä minun kanssa vielä hetken?

Sellainen kysymys, jos nainen sanoo sinulle että hän haluaa sinut. Niin millaisen reaktion saisi se sinulle aikaan. Jos tarkastellaan tilannetta siltä kannalta että a. Pidätte naisesta, b. Nainen on ok ja c. Teillä ei ole tunteita häntä kohtaan?

Pidättekö te miehet yleensä kontaktia naisiin joista ette kummemmin piittaa?

Koetteko te miehet että halut ei kohtaa? Että joudutte tyytymään naiseen jonka saatte, koska se jonka oikeasti haluat ei halua sinua?

Vierailija
11/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena pakko todeta tähän että mua kyllä huvitti kun vaihdoin pitkästä aikaa profiilikuvani Facebookkiin ja sain valtavan määrän kommentteja ja tykkäyksiä miehiltä. Oma mieheni, joka ei ole huomioinut minua pitkään aikaan, alkoi yllättäen kehumaan ihanaksi ja lähettelemään sydämiä ja pusuja whattsappissa :D 

Ei ollut tarkoitukseni mutta selkeästi nuo liittyvät toisiinsa. Ukko muisti että perhana, sillähän olis muitakin ottajia. 

N40

Eikös tuo miehesi toiminta yleensä tulkita täällä siten että se on alkanut pettää?

Vierailija
12/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~rakkaus2021~ kirjoitti:

Sellainen kysymys, jos nainen sanoo sinulle että hän haluaa sinut. Niin millaisen reaktion saisi se sinulle aikaan. Jos tarkastellaan tilannetta siltä kannalta että a. Pidätte naisesta, b. Nainen on ok ja c. Teillä ei ole tunteita häntä kohtaan?

Koetteko te miehet että halut ei kohtaa? Että joudutte tyytymään naiseen jonka saatte, koska se jonka oikeasti haluat ei halua sinua?

Miksi miehet kokisi noita asioita jotenkin erilaisemmin kuin naiset?

Vierailija
13/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Toiset miehet eivät saa minussa mitään metsästysviettiä aikaiseksi. Yleensä lannistun ja lopetan suhteen nopeasti, jos tiedän tuollaista touhua olevan naisen ympärillä olemassa.

2. Ei ole turn-off. Se on erittäin kaunista, kun toinen ihminen tykkää toisesta. Sen asian kanssa pelataan tämän päivän deittimaailmassa, koska romantiikka on kuollut. Tilalle on tullut "vaikeasti tavoiteltava, metsästettävä" ja "miehet, joilla on muitakin vaihtoehtoja" ja "ihminen, joka ei missään nimessä osoita riippuvuutta toiseen" ym. Se pitäisi olla normaalia, että toinen ihminen ihastuu, tykkää ja rakastuu toiseen ihmiseen. Kovin vaikeaa se nykyisin kuitenkin on ihmisten rajoittavien uskomusten vuoksi.

Vierailija
14/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

~rakkaus2021~ kirjoitti:

Koska naisten deittailu/ihastumiskuviot/parísuhdemaailma poikkeavat huomattavasti miesten vastaavasta.

Vierailija
15/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N40

Eikös tuo miehesi toiminta yleensä tulkita täällä siten että se on alkanut pettää?

Tulkitse ihmeessä niin jos siltä tuntuu :) 

Vierailija
16/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

~rakkaus2021~ kirjoitti:

Koska naisten deittailu/ihastumiskuviot/parísuhdemaailma poikkeavat huomattavasti miesten vastaavasta.

...tai niin sinusta ainakin tuntuu.

Vierailija
17/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta kerro heti ^^ haluan oppia!

Vierailija
18/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallani tuo päättyi niin että en alkanut mustasukkailemaan vaan olin ihan sinut asian kanssa ajatellen että naiseni nyt kuitenkin minut haluaa vaikka muilta ulkonäköönsä liittyviä kehuja saakin.

No, kai piti sitten korottaa kokoajan panoksia ja lopulta kai koki etten hänestä välitä kun kilpailevia huomionosoituksia tuli joka tuutista. Ikinä ei kysynyt asiasta, petti lopulta väärässä uskossaan ja pilasi siis pitkäaikaisen parisuhteemme. Kärvistelee sinkkuna ja valittelee 'missä kaikki oikeat miehet ovat' kun kaikki hakee sitten nykyään vain panokaveriksi.

Että näin. Minulla ihan hyvä ilmankin vaikka mielellään olisin jatkanut suhteen ja yhteisen elämän kehittämistä ilman tuota tapahtumasarjaa. Kai se sitten niin hivelee omaatuntoa kun kaikki ukot somessa pyrkii saatille pyllykuvien julkaisujen takia. Elämä on.

Vierailija
19/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

~rakkaus2021~ kirjoitti:

Tämä tarvitsee hieman kontekstia. Onko abc tilanteissa kyse henkilöstä, jonka kanssa ollaan parisuhteessa, työkaveri, opiskelukaveri, ystävä, hyvänpäivän tuttu, ventovieras kadulla tms.? 

Jos tarkastellaan väestön keskiarvoja, ei miehet, naiset tai mikään muukaan kollektiivinen ryhmä pidä kontaktia henkilöihin, joista ei kummemmin piittaa. 

Halut ei kohtaa? Kenen kanssa? Missä määrin ei kohtaa? Parisuhteessa olevilla halut yleensä kohtaavat, sen takia he olevat parisuhteessa.

Joudutte tyytymään naiseen? Meillä kaikilla on joku ihannehenkilö, kenet toivoisimme löytävämme parisuhteeseen. Kyseinen ihannehenkilö on fantasiaa. Tapaamme ja deittailemme reaalihenkilöiden kanssa, jotka muistuttavat mahdollisimman paljon ihannettamme. Kun löydämme itsellemme sen parhaimman saatavilla olevan vaihtoehdon, on varsin todennäköistä, että se paras saatavilla oleva ei ole meistä kiinnostunut. Hän tapaa myös ihmisiä, ja todennäköisesti myös meitä itseämme parempia vaihtoehtoja. Jossain vaiheessa asetumme aloillemme jonkun kanssa, joka soveltuu melko hyvin luomamme ihannehenkilön profiiliin. Todellinen onni tulee siitä, kuinka tämän henkilön kanssa kasvetaan yhdessä, muokataan toinen toisiamme, vahvuuksia, heikkouksia, mielipiteitä ja maailmankatsomusta. Luodaan yhteisiä kokemuksia. Kaikki tyytyvät johonkin. Henkilö, jolla on vähemmän vientiä parisuhdemarkkinoilla, joutuu tekemään suurempia kompromisseja. 

Nähtävästi ap:lla on joku henkilökohtainen kriisi menossa, ja hän hakee täältä miessukupuolesta luotavilla yleistyksillä selityksiä, miksi joku mies hänen elämässään toimii (tai on toimimatta) tietyllä tavalla. Annan siis hyödyllisen vastauksen myös tähän ongelmaan ap:lle. Ole avoin, suora ja rehellinen. Kerro hänelle, mitä tunnet, ja mitä mieltä olet suhteestanne. Vaadi, että vastapuoli on myös avoin rehellinen ja suora. Älä jätä asioita pimentoon, älä oleta, älä tulkitse. Sinun olettamasi ja tulkintasi ovat aina vääriä, joskus vain marginaalisesti, joskus katastrofaalisesti. Vältä väärinymmärryksiä ja keskustele asioista avoimesti, rehellisesti ja suorasti. 

Vierailija
20/22 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohdallani tuo päättyi niin että en alkanut mustasukkailemaan vaan olin ihan sinut asian kanssa ajatellen että naiseni nyt kuitenkin minut haluaa vaikka muilta ulkonäköönsä liittyviä kehuja saakin.

No, kai piti sitten korottaa kokoajan panoksia ja lopulta kai koki etten hänestä välitä kun kilpailevia huomionosoituksia tuli joka tuutista. Ikinä ei kysynyt asiasta, petti lopulta väärässä uskossaan ja pilasi siis pitkäaikaisen parisuhteemme. Kärvistelee sinkkuna ja valittelee 'missä kaikki oikeat miehet ovat' kun kaikki hakee sitten nykyään vain panokaveriksi.

Että näin. Minulla ihan hyvä ilmankin vaikka mielellään olisin jatkanut suhteen ja yhteisen elämän kehittämistä ilman tuota tapahtumasarjaa. Kai se sitten niin hivelee omaatuntoa kun kaikki ukot somessa pyrkii saatille pyllykuvien julkaisujen takia. Elämä on.

🖤 Kiitos kun kerroit tämän. On varmaan todella yleinen tarina. Me naiset usein pilaamme hyvät suhteemme. Valitettavasti.