Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pääministerin tavoitteena on, että mökki­juhannusta voi alkaa suunnitella. Mökille voi mennä vaikka nyt, joten mitä väliä tuolla on?

Vierailija
09.04.2021 |

Tässä on vuosi rampattu jo mökillä, ei paljon kiinnosta enää mökkeily tai luonnossa liikkuminen. Haluan ihmisten pariin, festareille tai keikoille.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna tarkoitti, että nyt voi alkaa suunnittelemaan kenen tuttunsa mökille tuppautuisi juhannuksena ison perheensä kanssa. Omalla mökillä on toki voinut käydä tähänkin saakka, mutta ei ole tarvinnut pelätä yllätysvieraita.

Vierailija
22/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksena voit ehkä mennä mökille hyvällä omatunnolla. Tällä hetkellä et pysty nauttimaan mökkeilystä, koska se ei ole suositeltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se, kun on vaalit tulossa. Jauhetaan joka tuutista kuinka "Suomi avataan".  Eilen ja tänään ei paljon muita uutisia tullutkaan. Ihmettelen, miten pitää palaveerata mokomasta asiasta, Paljon mölyä tyhjästä. Eletään kuten ennenkin. 

Vierailija
24/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä juhannuksena saisi mökille kutsua muutaman vieraankin?

En tiedä mitään niin kauheaa kuin mökkijuhannus ja riitelevät pariskunnat. Olen sen kerran kokenut ja ei enää koskaan sitä piinaa.

Kaupungin neuvostokuutiossahan ne ongelmat yleensä kärjistyy. Vuokraa kunno mökkin jossa voi nauttia elämästä.

Vierailija
25/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole oikea aika äänestää SDP:tä.

Vierailija
26/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääntenkalastelua

Vierailija
27/27 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on aivan sama, että miten näitä nyt puretaan . Itse olen käynyt kokoajan töissä, lapsi etä/koulu ym. hässäkkää. Maskit naamalla on menty viimevuodesta lähtien jne.

Minua ei ihan oikeasti ketuta muut, kuin ne ihmiset miten elämä on vaikeeta, kun ei pääse matkustelee ja joutuu tekee etätyötä ym. Toki lähetää laskettelee, kun on niin ahistavaa ym.