Oletteko käyneet ulkona? Meillä 1 aste ja kova tuuli ja lumen ja veden sekoitusta tulee taivaalta
Kommentit (29)
Kävin kaupassa ja postilaatikolla. Ei oo kovin kylmä mutta räntä/vesisade harmittaa.
Kävin lähikaupassa hankkimassa viikonlopun ruuat. Kohta lähden pyöräilemään tuonne kauppakeskukseen asioille. Ei haittaa tuulet eikä tuiverrukset. Tykkään tämmöisestä kelistä.
Vierailija kirjoitti:
Vettä vihmoo vaakasuoraan ja tuuli vaan yltyy koko ajan.
Pakko jossain vaiheessa käydä lähikaupassa 1,5km per suunta. Olispa auto.
Ota taksi.
ps. soita kauppaan, jos keräisivät tuotteet valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kävin lähikaupassa hankkimassa viikonlopun ruuat. Kohta lähden pyöräilemään tuonne kauppakeskukseen asioille. Ei haittaa tuulet eikä tuiverrukset. Tykkään tämmöisestä kelistä.
Ja tuo kauppakeskukseen meneminen on ihan tarpeellista?
Kävin tänä aamuna lenkillä (5 kilometriä). Täällä ei satanut, joten läksin ihan tyytyväisenä ulos. Kestän kyllä hyvin pakkasta, tuulta ja lumisadetta. Ainoa asia mikä risoo on nestemäinen sade (vettä tai räntää). Voimakas raekuuro ei haittaa. Kerran tuli niskaan 15mm kokoisia rakeita.
Vierailija kirjoitti:
Oi oi, kohta tulee faktaa kuinka moni ei käyttänyt maskia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo kauppakeskukseen meneminen on ihan tarpeellista?
On, koska apteekki on siellä.
Pyöräilin Lidliin ja sieltä kotiin purkamaan kassit. Sitten pyöräilin Alkoon, Tokmannille ja vielä K-supermarketin kautta kotiin. Räntää rätkii vaakasuorassa tasossa ja olin likomärkä kun pääsin kotiin. Nyt on kaapit täytetty (pakastin meinaa revetä) ja mulla kuivaa yllä, sekä höyryävän kuuma lumumba edessä. Pesukone hyrrää ja kohta alan imuroimaan. Hyvää viikonloppua kaikille 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko jossain vaiheessa käydä lähikaupassa 1,5km per suunta. Olispa auto.Ota taksi.
ps. soita kauppaan, jos keräisivät tuotteet valmiiksi.
En rupee maksamaan taksista pari kymppii muutaman euron ostoksesta. Ja toisekseen täällä ajaa taksis vaan m***t joilla eniten koronaa, eli sais vielä koronan kaupan päälle. Ei kiitos.
-1
Minä kävin ulkona ja aion ainakin pysyä sisällä tämän päivän, jos se vain on mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilin Lidliin ja sieltä kotiin purkamaan kassit. Sitten pyöräilin Alkoon, Tokmannille ja vielä K-supermarketin kautta kotiin. Räntää rätkii vaakasuorassa tasossa ja olin likomärkä kun pääsin kotiin. Nyt on kaapit täytetty (pakastin meinaa revetä) ja mulla kuivaa yllä, sekä höyryävän kuuma lumumba edessä. Pesukone hyrrää ja kohta alan imuroimaan. Hyvää viikonloppua kaikille 🤗
Miten teit lumumban?
Kissa halusi ehdottomasti ulos vaikka yritin vihjaista ettet tykkää kuitenkaan. Oli eteisessä oven edessä että MIAUUU. Päästiin ulos ja vilkaisi heti minun suuntaan että nyt v-t-u oikeesti ja kääntyi kiireesti takaisin päästäkseen sisälle. Olin samaa mieltä säästä noin 30 sekunnin havainnoinnilla. Eipä tarvinnut pitkään ulkoiluttaa.
Aamun työskentelin ulkona.
Pari pakkasastetta ja aurinkoista, hieman tuulee. Nyt on pilvistä, tuuli voimistunut, +3, eikä vielä sada.
Suomen ilmasto: Välillä on kylmä ja sataa, ja välillä on vaan kylmä.
En mennytkään pyörällä apteekkiin. Tuli vaakasuoraan räntää ja kävellessäkin piti pitää aika ajoin silmiä kiinni. 😀
Se lumen ja veden sekoitus on räntää. 😉
Meillä on paistanut aurinko koko päivän. 😊
Pakko jossain vaiheessa käydä lähikaupassa 1,5km per suunta. Olispa auto.