Oletteko käyneet ulkona? Meillä 1 aste ja kova tuuli ja lumen ja veden sekoitusta tulee taivaalta
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Suomen kevät. Edes ilmastonmuutos ei pysty vaikuttamaan tämän maan säihin.
Täh? Tää keväthän juuri todistaa, että on vaikuttanut. Ei esim. Lapissa ole näin lämmintä normaalisti ollut maalis-huhtikuussa.
Täällä Ivalossa paistaa täydeltä terältä! Kohta hiihtämään. Ihana lomasää.
Meillä aamulla 7 miinusaatetta, nyt nollassa, aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, tuulee kyllä kovasti. Kävin hiihtämässä, näin ahman järven jäällä, Kainuussa ihan Putinin naapurissa.
Aivan huikea auringonpaiste ja hieno ulkoilukeli täällä Lapissa, just käytiin kävellen kaupassa. Mukavaa viikonloppua!
Meillä sataa ihan kunnolla vettä. Ootan tässä loppuisko se pian, täytys koiran kanssa lähteä lenkille. Koirakaan ei nauti sateesta.
Mahtava auringon paiste! Ulos en ole vielä ehtinyt, kun olen odottanut kotona pakettia koko päivän.
no mulla on tässä useampi kauppa (prisma, ässä, alepa, lidl, tokmanni, k-suppari) alle 700 m päässä kotoa, että jos jotain tarvisi niin eipä olis pitkä matka. ikävä sää mutta se vaan karaisee kun kävisi piipahtamassa ulkona.
Yleensä kai kesällä syntyneet tykkää auringonvalosta. Olen syntynyt heinäkuussa, mutta siltikin tykkään vuoden pimeimmästä ajasta.
Suomen kevät. Edes ilmastonmuutos ei pysty vaikuttamaan tämän maan säihin.