Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisinkohan olla raskaana?

14.08.2006 |

Voiskohan tämä olla kiinnittymiskipuilua, vai toivonko liikoja? Kp 11 oli menkkasärkyä alavatsalla ja reisissä, ja vessassa käydessä paperiin jäi hieman punertavaa. Eli oliskohan tuo ollut ovis? Kun kierron pituudesta ei ole mitään havaintoa, kun eka yrityskierto pillereiden jälkeen meneillään. Eilen illalla alkoi tulla taas limoja, ja tänään on jatkunut sama meno, ja pariin kertaan vessassa käydessä paperiin on jäänyt taas rusehtavaa limaa. Tikuttelin äsken myös ovistikulla, mutta se näytti negaa. Joten voiskohan tämä olla oikeasti kiinnittymistä? Ja koska kannattaisi testailla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaamasi tilanne kp11 voi hyvinkin olla ovis. Oviksesta menee yleensä 10-16pv menkkoihin, eli sen mukaan voit vähän laskeskella ja odotella menkkoja. Jos kierto on epäselvä ja oviksestakaan et varma ole, suosittelisin ovistestejä tekemään aina kun ovisoireita on ihan vaan tarkistaaksesi et onko ovis vai muita kolotuksia. Ite teen just näin vaikka oviksen tunnistan ni silti haluun varmistaa ettei mee varkain ohi ;)

Mikä kp sulla on nyt? Mietin vaan et mulla meni yks ovis ohi kun luulin sen olleen jo ja sit tuli uudet oireet ja se olikin silloin eikä voitu sitä " käyttää hyväksi" . Eli osta vaik nyt niitä testejä ja testaa ni tiijät et onko ovis sittenkin vasta nyt. Ja merkkaile vähän kalenteriin " oireita" et osaat ootella menkkoja joko 10-16pv edellisistä ovisoireista tai näistä oireista!

Nyt jos tulee paljon limaa voihan se ennakoida et oisit jo raskaana tai sit et menkat tulee. Tästä en oo ite varma ku mulla oli ovis viim eviiikolla ja nyt tulee limaa, en tiijä onko menkat tulossa vai mitä, kuulostelen siis. Mulla menee aina 11 pv oviksesta menkkoihin joten huomenna selviää!!! Epäilen et menkat tulee kuiteskii... Rinnat on arat, niin kuin yleensä ennen menkkoja ja oli ne kun olin ekaa kertaa raskaanakin joten se ei auta nyt yhtään!!!

Ai mut nyt luin viestisi loppuosan, olitkii jo tikuttanu ovista tänään. Ehkä sulla on menkat alkamassa tuhrulla? Tai sit riippuen millon se ovis oli eli mikä kp nyt on (jos on jotain viikko oviksesta) voi hyvinkii olla kiinnitymistä! PIen sulle peukkuja. Mut siis kysymykseen et milloin testata ni testaa ku ekoista ovisoireista on menny semmoset reilut 16pv! Ja tuu sit kertomaan miten kävi!

Sori kun hötkyilin ja sekoilin... Onpa sekava viesti, toiv sait jotain tolkkua! Plussaonnea sulle ja mulle ja muillekin!

Vierailija
2/3 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse odottelisin vielä tuleeko muita ovis- tai menkkaoireita. Testaisin sit ku noista mainitsemistasi ovisoireista on kulunut ainakin 16pv eli kp27 tai sitä vähän enemmänkin.. Maltti on valttia näissä hommissa vaikka se kauheen vaikeeta onkin!!! Onnea sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muilla, näyttääkö kone teille et tämä olisi 5. viesti kuudesta viestistä (5/6)? Mulla kone näytti ton mun edellisen viestin kohdalla et se oli 4/5, mistähän se johtuu kun sitä viidettä viestiä ei missään ollu! KUmma juttu!