Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan rintarepussa kerrallaan?

14.08.2006 |

Onko mitään rajoitusta kuinka kauan vauvaa voi pitää rintarepussa kerrallaan? En tajunnut liikkeessä kysyä sitä. Lauantaina ostettiin reppu ja nyt totutellaan käyttöä. Hankittiin siksi kun likka ei oikeen viihdy muualla kuin sylissä nykyään. Vauvalla tulee ylihuomenna 5 viikkoa ikää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... vastausta tuohon kysymykseen. Mutta meillä oli kaverin rintareppulainassa ja meillä sen käyttö jäi lyhyeen kun pojan jalat alkoivat siinä sinertämään(!!!) :(

Ei tosiaan oltu kovin kauan siinä pidetty kun niin kävi...

Vierailija
2/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aiemmin täällä oli samaisesta aiheesta kyselyä. Silloin joku tiesi kertoa,että 45 minuuttia kerrallaan...muistaakseni fysioterapeutin ohjeistuksella.

t.hope-a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...silloin oli kyseessa saksalainen katilo. Sanoi etta rasittaa muuten selkaa liikaa kun koko paino tulee takapuolen alle. Vasta sitten kun lapsi osaa itse istua voisi kantaa pidempaan (mutta kokemuksesta sanoisin etta sitten ei aiti enaa jaksa kantaa, kun rintarepussa lapsen paino osuu lahes taysin olkapaille eika jakaudu tasaisesti). Tassa oli kyseessa BabyBjorn, olen kuitenkin kuullut etta jotkut uudet reput (Ergo?) saattaisivat - nimensa mukaisesti - olla lapsellekin ergonomisempia ja etta niissa voisi siksi pitaa pidempaan. Itse suosittelen liinaa jos kantaminen ei ole pelkastaan satunnaista (meilla rintareppu kaytossa vain oikeastaan kun menemme autolla kauppaan ja kannamme sitten vauvaa kaupassa siina, varmasti menee alle sen 30 min). Trikooliinat esim. Hug-a-bub on helppoja aloittelijalle ja sopii hyvin pienelle vauvalle, isomman painon alla saattaa nekin venya liikaa ja sitten onkin parasta siirtya kudottuun liinaan.

Vierailija
4/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ergo ei ole rintareppu vaan kantoreppu. Ergonominen sekä vauvalle että kantajalle. Ei ole aikarajoitusta, verrattavissa kantoliinaan.