Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan varastanut mitään työpaikkasi roskiksesta?

Vierailija
09.04.2021 |

Itse ainakin vein töistä kotia täyden muovipussillisen kuulakärkikyniä, uusia lyijykyniä ja käyttämättömiä pyyhekumeja kun huomasin että nämä heitettiin viime kesänä riskiin kun konttorilta siirryttiin etätöihin. Tiedän toki että toisen roskien vieminen on väärin ja Suomessa käytännössä laitonta mutta minulla ollut sydäntä jättää käyttämätöntä käyttökelpoista tavaraa menemään kaatopaikalle hävitettäväksi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hae roskiksesta, haen toimistotarvikevarastosta.

Vierailija
2/6 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhjiä C-kasetteja joissa oli vielä muovit päällä. Tein noista linnunpelättimen marjapensaiden yläpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut luvan kanssa, kun olin töissä kirjansitomossa ja siellä meni roskiin kaikkea ihanaa askartelumateriaalia, konepahvia, kluuttia, miraduria... En ollut ainoa, joka niitä kävi penkomassa.

Vierailija
4/6 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hae roskiksesta, haen toimistotarvikevarastosta.

Ja kysymys oli?

Vierailija
5/6 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen roska on toisen aarre. Tosin laillisesti pois ja roskiin heitetty tavara on edelleenkin sen aiemman omistajan omaisuutta kunnes se luovutetaan jätteenkäsittely yhtiölle hävitettäväksi.

Vierailija
6/6 |
09.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on pomon käytöksestä yhtä sun toista takataskussa, ihan siltä varalta että tulee syyte laittomasti roskiksesta poimitun askartelumateriaalin vuoksi.... 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän