Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teinivuosien sinä hyvä roolimalli omille lapsillesi?

?
08.04.2021 |

Onko jotain mitä et toivo lapsesi toistavan sinun jalanjäljissäsi teinivuosiltasi vai toimisiko lyhentämättömänä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän itseluottamusta olisi ollut tarpeen, olisin jo ensimmäisellä kerralla hakenut yliopistoon. Nyt menin pitkän kaavan kautta eli lapsilleni toivon enemmän uskoa itseensä.

Vierailija
2/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä, kertokaa olitteko meneviä jännätytöjä?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, ap onkin joku surkimus. Plääh. Ei ole tyttöjen vika, että olit ja olet vieläkin yksin.

Vierailija
4/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasiassa kyllä.

Vierailija
5/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ! Lapsen isä vielä vähemmän. Onneksi omena tippui kauaksi puusta.

Vierailija
6/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Kouluhommat hoidin, bodasin, ryyppäsin ja juoksin naisten perässä. Hienoa aikaa ja hyviä muistoja.

Vierailija
7/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi. Kunnollinen päihteetön tyttö, joka panosti kouluun, oli sosiaalinen ja harrasti urheilua sekä musiikkia. Oikein hyvä roolimalli. 

Vierailija
8/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin täydellinen malli lapsilleni. Sen upeammin ja menestyksekkäämmin ei teinivuosia olisi voinut viettää.

Vierailija
9/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olin liian kiltti ja auktoriteettiuskoinen. Omia lapsiani olen enemmän kannustanut ja opettanut ajattelemaan itse. Minulla oli teininä myös aika huono itsetunto ja olin aika konservatiivinen ja kaavamaisesti ajatteleva. En pitäisi sitä hyvänä roolimallina. Omat lapseni onneksi vaikuttavat fiksummilta kuin mitä itse olin.

Vierailija
10/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyvä roolimalli ja lapseni kulkevat jalanjälissäni. 😁

Vierailija
11/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos niille tylsimystä haetaan roolimalliksi. Mä en saanut tehdä mitään ja käydä missään. Joten... kotona istuva lukunörtti - olkaa hyvä.

Onneksi meillä oli rohkeutta antaa lasten elää vapaammin. Nyt nuoria aikuisia, silloin järkeviä ja meneviä teinejä.

Vierailija
12/12 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, kauhea angsti päällä, joka helpotti vasta lukiossa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi