Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun olet hyvä työntekijä, saat tehdä muidenkin työt

Vierailija
08.04.2021 |

Mitta alkaa olla täynnä, kun joka ikinen palaveri ja kehityskeskustelu johtaa siihen, että sinä X voisit ottaa tämän hoitaaksesi, niin Y ja W ja Ä ehtivät hoitaa omat työnsä eivätkä ylikuormitu. Tätä jatkunut uudessa työssäni noin pari kuukautta ja aluksi ihanalta tuntunut työ on muuttunut ihan pskaksi. Ei se, että olen ahkera ja nopea, saa johtaa siihen että minulle kasautuu muiden hommia omieni lisäksi.

Muilla käynyt vastaavaa, mitä olette tehneet tilanteen korjaamiseksi, vai nostanko vaan kytkintä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa nostaa kytkintä, ei tuo mihinkään muutu.

Itse olen totaalisen kyllästynyt siihen, että joidenkin ei tarvitse edes selvitä omista töistään, mutta itse joutuu venymään ja tekemään vaikka mitä. Asiasta on keskusteltu moneen otteeseen, mutta tuloksetta.

Vierailija
2/6 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt kirjoitti:

Kannattaa nostaa kytkintä, ei tuo mihinkään muutu.

Itse olen totaalisen kyllästynyt siihen, että joidenkin ei tarvitse edes selvitä omista töistään, mutta itse joutuu venymään ja tekemään vaikka mitä. Asiasta on keskusteltu moneen otteeseen, mutta tuloksetta.

Nimenomaan tämä, että muiden ei tarvitse selvitä edes omista töistään ja itselle tulee koko ajan lisää. Esimerkiksi eräs parempaa palkkaa nauttiva haluaisi minun tästä eteenpäin "ottavan kopin" eräästä hänen hommastaan, koska hänellä on kovin paljon muuta silloin. No niin on minullakin, enkä tajua miksi minun pitäisi tehdä minua enemmän tienaavan hommia hänen puolestaan. Toki jos hinnasta sovitaan, mutta niinhän ei koskaan käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo omien töiden tunkeminen toiselle, on järjetöntä, kun toisella on ne omat työt ja niitä voisi kehittää ja tehdä priimaksi, jos ei koko ajan joku töhö häiritsisi.

Vierailija
4/6 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huomattu. Kollegoiden aika kuluu kahvikoneella tai netissä. Yllättäen sitten iltapäivällä onkin kauhea kiire ja pomolla tietysti vauhti päällä myös: "voistko auttaa vähän kun heillä on niin paljon työtä, sullahan on hommat jo ihan valmiina".

Vinkki: ala hidastella niin, että näytät juuri ja juuri ehtivät tehdä omat hommasi.

Vierailija
5/6 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juup, mutta palkkakin on sitten vähän isompi.

Vierailija
6/6 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

perus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme