Miltä naiset tuntuu kun rinnat heiluu?
Kun nojaatte eteenpäin ja vähän keinuttelette? Samalta kuin käsien roikutus vastaavasti? T. biologiastakiinnostunut
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Eipä se ihmeelliseltä tuntu.
samalta kuin käsien roikotus?
Hel ve tilli seltä. Sattuu. Pienennyttäisin heti jos varaa olisi.
Heiluttele muniasi, samalta tuntuu.
Veikkaan, että tuntuu samalta kuin miehillä kassien heiluttelu. Kummatkin ovat semmoisia lötköjä, joiden liikettä ei voi itse kontrolloida. Esim. käsivarsi on paljon vankempaa tavaraa luineen ja lihaksineen. Ei tunnu samalta.
No kassit voivat tuntua vielä irtonaisemmalta, kun sitä ovatkin. Rinnat ehkä jotakin käsivarren ja oletettavan kassituntuman väliltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Mut sä et saa sitä koskaan tietää koska olet mies.
Naiset tuntuu ihan samanlaisilta, heiluu mun mänboobsit tai ei
Osasta naisista tuntuu kuin olisi kimmokasta kudosta nahan sisällä, ja maan vetovoima vaikuttaa heilautuksessa. Ellei koe avaruudelliseksi.
Vierailija kirjoitti:
sulla on molemmat, niin voit kertoa miltä molemmat tuntuu?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tuntuu samalta kuin miehillä kassien heiluttelu. Kummatkin ovat semmoisia lötköjä, joiden liikettä ei voi itse kontrolloida. Esim. käsivarsi on paljon vankempaa tavaraa luineen ja lihaksineen. Ei tunnu samalta.
No kassit voivat tuntua vielä irtonaisemmalta, kun sitä ovatkin. Rinnat ehkä jotakin käsivarren ja oletettavan kassituntuman väliltä?
Hyvin taas naiset femspleinaa, miltä miesten kivekset tuntuu
Ei mulla heilu rinnat, jos pidän rintaliivejä, ja joudunkin pitämään niitä, koska rintani ovat liian isot. Jos olen ilman liivejä, niin ei ne kummoiselta tunnu. Lapsieni imetysaikaan rintani olivat todellakin suuret, ja maidon nouseminen niihin tuntui omituiselta. Olihan se imetysaika jännää aikoinaan, kun lapseni olivat vauvoja, ja olivat rintaruokinnalla ensimmäiset kymmenisen kuukautta.
Ei mun mun muna heilu, se on niin pieni ja kassit surkastuneet.
Hyviä oli vastaukset, kiitokset olen taas hieman viisaampi.
Ei tunnu mukavalta, rintsikat auttaa.
Ei tunnu kivalta. Urheilutoppi yleensä onkin kotona alla, kunnes menen nukkumaan. Ei hölsky.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät miltä munien heiluttelu tuntuu jos sinulla ei ole sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tod. Mut sä et saa sitä koskaan tietää koska olet mies.
Minä kyllä miehenä tiedän. T: BMI 38