Onko täällä muita astran ekan piikin saaneita
Alle tuon nykyisen ikärajan keille se annetaan.
Mitä meinaatte jos tehosteeksi tarjotaan jotain muuta?
Minusta tuntuu etten uskalla mitään koktailia ottaa.
Kommentit (24)
En tosiaan tiedä, sillä luin jostain, että se tehoste tulisi olemaan muuta merkkiä. En ainakaan sitä astraa enää halua, kun nyt se yhteys tulppiinkin on todettu.
Sain ekan piikin kuukausi sitten, tuosta Astraa siis. Seuraavan otan sitä mitä on tarjolla.
Sain viisikymppisenä riskiryhmäläisenä ensimmäisen piikin Astraa ja otan seuraavaksi ihan mitä vain tarjoavat, myös siis toisen piikin samaa. En usko että se aiheuttaisi sen kummempia ongelmia kun ei ensimmäinenkään aiheuttanut.
Olen ihan rauhallinen ja otan, mitä tarjotaan.
Lukekaapa tavallisten lääkkeiden oirelistoja.
Sain Astraa ekan piikin ja mielelläni samaa ottaisin toisenkin, ettei tule mitään outoja cocktaileja. Toki mietityttää yhteys veritulppiin mutta niitähän on ollut muillakin rokotteilla, jäänyt vaan ns. yksittäistapauksiksi. Ymmärsin, että edelleen kyse on hyvin harvinaisesta sivuvaikutuksesta, ei siitä, että sen saisi moni tai edes viidesosa rokotetuista.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan rauhallinen ja otan, mitä tarjotaan.
Lukekaapa tavallisten lääkkeiden oirelistoja.
Olen saanut muutaman kerran erään antibioottikuurin, jonka haittavaikutuksissa luki ihan ekana, että kuolemantapauksia on todettu. Haittavaikutuslista oli pitkä, mutta itse en saanut niistä yhtäkään. Tietääkseni ko. antibioottia ei saa enää määrät ollenkaan.
Sain Astran, mitään ei tullut, aivan sama kumpaa merkkiä seuraava on kunhan sen saan.
Otan Astraa sitten kun on valkopesty.
Sain astran ja olen nyt astraalihahmo.
Sain Astra Zenecan, muutakaan ei ollut tarjolla. Päänsärkyä, väsymystä, nivelsärkyä, vilunväristyksiä, pahaa oloa.. jne... Tosi kiva! Samanlaista kolmen kuukauden päästä?
Kolme viikko sitten, ei mitään oireita.
M54
No jossei sitä ekasta astrasta sitä tulppaa tullut niin miksi toisestakaan. Sehän jo osoittaa ettet ole altis millekään rokotteen aiheuttamille tulpille. Mäkkärin jonossa ja muissa haitta elämäntavoissa nämä tulpat ei kyllä hidasta yhtään
Sain astraa ja sen otan vastakin, jos on tarjolla. Siis sen otan, mitä saan Vaikkakin olen riskiryhmää ja verisuonitukoksiin taipuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Kolme viikko sitten, ei mitään oireita.
M54
Kuuluisia viimeisiä sanoja.
Sain Astran maaliskuussa. En aio ottaa toista erää, nyt kun näitä veritulppatapauksia on tullut ilmi, liian suuret riskit
Muistakaahan nyt etttä rokotepassin saa vain jos ottaa määrätyt rokotteet
Yksi kerta ei riitä
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan nyt etttä rokotepassin saa vain jos ottaa määrätyt rokotteet
Yksi kerta ei riitä
Ei riitäkään, eri rokotteita tulee niin kauan kunnes - viimeinenkin on poissa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää ihmiset ottako noita myrkkypiikkejä - ne on luotu vain tap pamista varten.
Ihan oikeasti totta, tietenkään tästä ei puhuta, mutta hautaustoimiston kuskit ihmettelee, kun ei saa viedäkseen k o r o n a n u h r e j a, ainoastaan
k o r o n a r o k o t u k s e n u h r e j a.
Mielenkiintoista. Mihin perustat väitteesi?
Sairaanhoitaja kirjoitti:
Sain Astran maaliskuussa. En aio ottaa toista erää, nyt kun näitä veritulppatapauksia on tullut ilmi, liian suuret riskit
Kuka ylipäätään haluaisi ottaa toisen jos yhdelläkin selviää.
Astraa on kumminkin tarjolla vielä toisen piikinkin aikaan, sitähän edelleenkin pistetään vanhemmille. Oletan siis saavani tehosteenkin Astraa, ja olen siihen ihan tyytyväinen. Mieluummin toinen samaa lajia kuin sekoitus kahta.