Ensimmäinen ulkomaanmatkasi korona jälkeen?
Koska ja minne? Itse toivon jo elokuun alkuun Italiaa.
Kommentit (42)
Roomaan perheen kanssa, kuten oli suunnitelma vuosi sitten keväällä mennä ennen kuin kosahti. En kyllä jaksa uskoa, että tänä vuonna vielä pääsisi hyvillä mielin matkaan, joten en ole suunnitellut tarkemmin ajankohtia ynnä muuta. Ja jos niin käykin, että vaikka syksyllä maailma on taas auki, olenpahan iloisesti yllättynyt ja sitten mennään.
Alankomaat on vielä näkemättä. Lähinnä se kesäinen versio kiinnostaisi, joten jää ehkä tänäkin vuonna väliin.
Ahvenanmaalle, vaikka onkin periaatteessa Suomea.
Pohjois-Norjassa sai käydä viime kesänäkin, niin sinne varmaan nytkin Suomen Lapista. Ruotsi jäänee väliin vielä v. 2021. Sitten kun tilanne vapautuu ihan oikeasti ja kunnolla, niin Budapestiin.
Meillä on syksylle vaihtoehtoina Taiwan, Filippiinit tai Vietnam
Etelä-Italia tai Japani olisi ainakin listalla. Saa nähdä, minne pääsee ja milloin.
Olen suunnitellut Etiopian matkaa jo ennen koronaa.
Mustanmeren rannikolle olisi hienoa päästä. Romaniaan, Bulgariaan tai Ukrainaan esimerkiksi.
Kap Verdelle, se on ollut haave jo niin monia vuosia.
Thaimaa :D vuosia sitten päätin, ettei enää ikinä
Thaimaahan. Mutta khao lakin rantoja tekisi mieli mennä kokeilemaan.
Olen tehnyt jo 3 matkaa korona aikana, lennoilla ja kohteissa mukavan väljää. Elää kannattaa nyt eikä vsta 5 vuoden päästä.
Johon olen korona-aikaan käynyt Italiassa, Saksassa ja Latviassa. Tarkoitus oli käydä Tsekeissä ja Espanjassa, mutta pandemian aikaan on pitänut olla luova.
Seuraavaksi menen sinne, minne pääsen. Ensimmäinen todellinen tavoite on Niilin-risteily.
Ensin pitäisi tienata ne matkarahat. Eli töitä pitäisi päästä ensin tekemään. Sitten voisi matkasuunnitelmiakin alkaa tekemään.
Viikonloppuna lähden Kanarialle! Siellä näyttää olevan nyt mukavan väljää :-)
(Olen saanut jo 1. rokotteen)
Minua kiinnostaa ns. "maailmanlaidat". Eli lähtisin joko Grönlantiin tai Etelämantereelle.
Karibiallle, Curacaolle. Reissu oli varattu viime maaliskuulle ja hotellissa rahat edelleen kiinni.