Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

unilääkkeistä odotusaikana,vastaisko joku lääkäri..

14.08.2006 |

Minulla on huomenna la. Olen kärsinyt nukahtamisvaikeuksista jo yhteensä 4,6 vuotta,alkoi synnytyksen yhteydessä jo sairaalassa.Olen saanut TOLVON-merkkistä mieliala-nukahtamislääkettä moneen kertaan,mutta nyt koen ettei se enää auta.En vain nukahda.Sain toissa viikolla neuvola lääkäriltä OPAMOX-unilääkettä. Sitä saa ottaa vain silloin tällöin ettei tule riippuvuutta,max 3 kertaa/viikko. NO,olen ottanutkin joka toinen yö ja vain kahdesti ja hyvin nukuttaa.Mutta,ne väliyöt valvonkin totaalisesti.

Eli ,miten jaksan synnyttää kun nukkumattomia öitä on takana paaaljon ja nukuttuja öitä 2???

Onko olemassa vastaavaa lääkettä kuin TOLVON-mutta eri vaikuttavalla aineella?Siis, jota sais ottaa säännöllisesti jokailta,eikä tarvitsisi pelätä valvomista.Ja vielä ,että voi käyttää imetysaikanakin.

Auttakaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En ole lääkäri, mutta halusin vain kertoa sinulle eräästä uni-/nukahtamisvaikeuksiin käyttämästäni lääkkeestä, jota käytin ajoittain vaikka imetinkin. Lääke on nimeltään Tenox, jonka vaikuttava aine on temazepam. Minulla oli käytössä mieto eli 10 milligrammaista, sitä käsittääkseni on olemassa vahvempanakin. Otin tabletin ennen nukahtamista juuri kun olin imettänyt. Lääkäri sanoi, että n. 7 h on hyvä olla aikaa seuraavaan imetykseen. Sanoi lääkettä turvalliseksi käyttää, jotta saa suurimman väsymyksen pois alta.

Voimia ja jaksamista sinulle. Ja oikein hyviä unia, kun jonkin uuden lääkkeen avuksesi saat :O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla