Mitä ajattelet ihmisestä, joka jankkaa matkustelemista?
Kuvittelee olevansa parempi ihminen ja kukaan muu ei varmaan koskaan ole käynyt missään ikinä.
Kuitenkaan ei ole yhtään kirjaa elämässään lukenut.
Helvtin rasittava.
Kommentit (8)
Mulla just yks tämmönen tuttu. Aina kun alkaa jaanauksensa matkustelusta, mä aloitan vastakaneettina kertomaan analysoiden, mitä kirjoja olen jo tänä vuonna lukenut.
Kävin vähän aikaa sitten treffeillä tämmösen kanssa. Oli kiertänyt siellä ja täällä., pitkät lätinät näistä jännistä matkoista. *kuorsaus*
Ja niin mäkin olen käynyt, mutta en jaksa niistä erikseen vouhkata, tulee sitten yksittäisinä hauskoina juttuina myöhemmin, jos tulee.
Matkustelemisesta tai matkoista kertominen on vähän kuin isksisi fotoalbumin toisen naamalle, että kato näitä mun matkakuvia. Tylsää. Ne on itselleen, muille kuivaa sahajauhoa.
Matkatoimistot myyvät unelmia ja matkustelevat käyttävät paljon rahaa ja aikaa hattaroiden tavoittelemiseen.
Vierailija kirjoitti:
!
Tori.fi Nämä kyselijät, että onko vielä vapaana. Vaikka vastaa samantien, että on vielä myynnissä jne. niin ei enää vastata. Toinen juttu, kun aletaan kauppaa hieromaan ja sopimaan maksuista sun muista niin eikö asiaa voisi kuitata tyyliin ”se sopii hyvin” ”sovitaan niin” ”ilmoitan, jos tulee muutoksia” jne. Ja sitten se kiitos! Joskus tuntuu, että olemmeko me vaan liian möllisköjä ja sisäänpäinkääntyneitä ilmaisussa. Nimittäin ihmeekseni monta kertaa se kauppa on sitten kuitenkin syntynyt vaikka kovasti on epäilyttänyt, kun ollaan niin harvasanaisia ja jäyhiä. Moitin välillä itseäni, että olenko liian hätäinen, koska ostohommissa on aina aloittelijoitakin ja joille jo pelkkä tietotekniikka aiheuttaa ongelmia.
Tuhannen kerjäläiset ovat luku sinänsä ja heillä ei ole mitään ”häpyä”, kun tekevät tarjouksiaan eivätkä usko, että eivät ihan ilmaiseksi saa tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
!
Tori.fi Nämä kyselijät, että onko vielä vapaana. Vaikka vastaa samantien, että on vielä myynnissä jne. niin ei enää vastata. Toinen juttu, kun aletaan kauppaa hieromaan ja sopimaan maksuista sun muista niin eikö asiaa voisi kuitata tyyliin ”se sopii hyvin” ”sovitaan niin” ”ilmoitan, jos tulee muutoksia” jne. Ja sitten se kiitos! Joskus tuntuu, että olemmeko me vaan liian möllisköjä ja sisäänpäinkääntyneitä ilmaisussa. Nimittäin ihmeekseni monta kertaa se kauppa on sitten kuitenkin syntynyt vaikka kovasti on epäilyttänyt, kun ollaan niin harvasanaisia ja jäyhiä. Moitin välillä itseäni, että olenko liian hätäinen, koska ostohommissa on aina aloittelijoitakin ja joille jo pelkkä tietotekniikka aiheuttaa ongelmia.
Tuhannen kerjäläiset ovat luku sinänsä ja heillä ei ole mitään ”häpyä”, kun tekevät tarjouksiaan eivätkä usko, että eivät ihan ilmaiseksi saa tavaraa.
Nyt tuli ihan väärään paikkaan tämä juttu🙄
!