Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suhteeni kaava vuodesta toiseen - tuntuuko tutulta?

Vierailija
07.04.2021 |

Tarkastelin tuossa päiväkahvia hörppiessäni parisuhteeni historiaa viimeisen kymmenen vuoden ajalta ja oikein nauratti, kun tajusin vuodesta toiseen tismalleen samana toistuvan kaavan sukupuolielämässäni. Se menee näin:

1. ovulaation aikaa vaimo haluaa seksiä, jolloin sitä harrastamme
2. vaimo toteaa, että onhan tämä kyllä niin mukavaa, että tätä pitäisi kyllä harrastaa useammin
3. joskus käykin niin, että onnistunut kertaa poikii toisen kerran melko lyhyen (1-3 päivää) ajan sisällä
4. tämän jälkeen vaimolle a. tulee stressiä, b. väsyttää, c. on jotenkin huono olo, d. kaikki kiireet ja huolet pyörivät mielessä , e. mitä tahansa muuta, joka estää seksin.
5. tuota kestää n. 3 viikkoa, jonka jälkeen palataan kohtaan 1.

Olen ollut vaimoni kanssa yhdessä 24 vuotta ja valehtelematta vuoden kuukausista 10/12 noudattelee juuri tuota samaa kaavaa. Lomakuukausia lukuunottamatta harrastamme seksiä 1-2 kertaa kuukaudessa.

Tuntuuko kaava tutulta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin samaistua tähän, tosin yleensä peitto heiluu vain joka toisena ovulaationa. Ero on tulossa.

Vierailija
2/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama, mutta lisäisin vielä omat tuntemukseni miehenä: onnistunut seksikerta nostaa toiveet pilviin, jonka jälkeen ne hiljalleen taas seuraavien viikkojen aikana kuolevat pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut mieheni kanssa pian 25 vuotta ja meillä ei ole ollenkaan tuollaista. Meillä on seksiä noin 1-2 kertaa viikossa molempien aloitteesta ja läheisyyttä on joka ikinen päivä. Juttelemme paljon ihan kaikesta ja arki on mukavaa.

Vierailija
4/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut mieheni kanssa pian 25 vuotta ja meillä ei ole ollenkaan tuollaista. Meillä on seksiä noin 1-2 kertaa viikossa molempien aloitteesta ja läheisyyttä on joka ikinen päivä. Juttelemme paljon ihan kaikesta ja arki on mukavaa.

Olette kyllä onnekkaita! 

Vierailija
5/5 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisesta voi vain haaveilla...