Kauuan sulla menee tuhota 6 kaljaa?
Kommentit (58)
Ennen koronaa n. keskimäärin kerta vuoteen tuli juotua se 6 kaljaa tai enemmän yhden illan aikana. Ei ole tullut sitten 15-16 päivien juotua pikana, kun vieläkin muistaa miten huono olo erityisesti kirkkaista tuli. Sillon kun ottaa niin ottaa rennosti ja syö hyvin siinä sivussa ja vastaus on siis jotain kolmisen tuntia.
Minun eksäni nainen siis olehan mies. Niin nainen jou tölkillisen olutta 25 sekuntia! Ja 4 olutta meni siihen tahtii ja sitten vatsa kuohui niin paljon, että oli pakko mennä pitkäksi vähäksi aikaa. :O
Vierailija kirjoitti:
Jeesus tulee, oletko valmis
Kuulostaa siltä, että tarvitset Jeesusta enemmän kuin olutta elämään.
Olen nyt 40v ja onnistunut juomaan yhden kaljan. Jos tahti jatkuu samana, niin 240 vuotta siihen menisi. Juomani kalja oli kuitenkin niin pahaa, että en varmaan kykene enää samaan tahtiin kuin nuorena, joten arvioisin, että suunnilleen 400 vuotta.
Kauan aikaa (n. 30 vuotta) sitten yritysvierailulla opiskelijaporukan kanssa tunnetussa virvoitusjuomatehtaassa. Tuohon aikaan sääntöihin kuului se, että kierroksen jälkeen sai juoda 30 minuutin aikana niin paljon kun halusi. 6 kaljaa siihen sai mahdutettua, mutta en ole koskaan sen jälkeen yrittänyt parantaa.
Tuohon aikaan myös Amerin tupakkatehtailta sai kierroksen jälkeen ilmaisia näytteitä mukaan, jos muistan oikein niin pari pikkuaskia sai, nykyisin menisi hukkaan, kun ei enää polta.
Ei siinä kovin kauaa menisi kun antaisin ne isälleni. Kalja on pahaa.
Jos pikkutölkkejä, niin 2h suunnilleen, mutta jos 0,5l tölkkejä niin varmaan 3h.
N53
Kuka kellosta katsoo oluen juomista. Huuton naurua 🤣🤣🤣☹️
Kerran putos mäyräkoira asfalttin autoon mennessä, mut sekuntikello ei käynyt. Saunaillassa noin puolitoistatuntia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kellosta katsoo oluen juomista. Huuton naurua 🤣🤣🤣☹️
No eksäni kanssa otettiin aikaa aina välistä kun otettiin alkoholia. Olkoon olutta tai kirkasta minulla on puolen litran kossu yhdellä huikalla puolevälin yli. Hieman tuli höpö olo...
Kovat miehet Huom. Miehet katsoo kellosta aikaa. Varmaan saa papukaijamerkin
Pari tuntia. Jos vaimo valittaa juomisesta tai mulkoilee, niin kiusallanikin kiihdytän tahtia ja alan kiskomaan 6-7 tölkkiä/tunti tahdilla.
Keskimääräisen oluenkulutukseni perusteella sanoisin että noin kolme vuotta.
1-2 tuntia, riippuu fiiliksestä.