Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, mitä ajattelet köyhästä naisesta ?

Köyhä keski-ikäinen nainen
07.04.2021 |

Miehet, miten suhtautuisitte esimerkiksi deittisivustoilla naiseen joka kertoisi melko suoraan että ei ole varaa matkustella, asuu vuokralla, ei syö mäkkäriä lukuunottamatta ulkona, ei voi ostaa paljonkaan vaatteita, värjää itse hiuksensa. Omistaa huonon auton jota ei ole varaa korjauttaa ja on matalapalkka-alalla. Voisitko kuvitella edes tapaavasi vai ajattelisitko että tästä ei seuraa kuin ongelmia? Onko tulotasolla iso merkitys ?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin asian esittää tulisi tosiaan kuva elättäjän etsimisestä ja siksi varmaan jättäisin ottamatta yhteyttä ellei ole jumalaisen kaunis (silloin katsoisin tutustumisen arvoiseksi jos olisi hyvä tyyppi, vaikka todenäköisyys tuollaisella profiililla ei olisi mairitteleva).

Köyhä saa olla ja jos yhteen muutetaan kykenen todenäköisesti mahdolistamaan opiskelun parempaan ammattiin, jos hän niin haluaa (ja toivoisinkin sitä, kun vain yhden tulojen varassa elo on riskisempää). Toki se pieni miinus olisi, jos kaikessa maksullisessa joutuisin pakostakin olemaan aina kaiken maksaja. Mukava toki tarjoamalla ilahduttaa, mutta jos se on perustilanteen pakko vähän ikävältä ajoittain tuntuisi.

M32

Vierailija
22/23 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen köyhästä lapsuudenkodista, enkä voisi sietää rahoilla pröystäilevää kumppania. Nykyään olen hyvissä varoissa ja arvostan elämässä muita asioita rahan sijaan. Kenenkään velkoja en ala maksamaan, mutta muuten olisi jopa etu puoliso, joka tietää, että raha ei tule kaikille ilman työtä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet välitä sen kummemmin mistään maallisesta mammonasta, jos muuten on rehellinen ja päihteetön nainen.

mies53v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan