Lotto 365 huijausta
Sain siis noin kk sitten puhelun tältä kyseiseltä firmalta joka tarjosi puolen vuoden sopimusta.
Koska tajusin vasta tänään, että rahapelien puhelinmyynti on laitonta, hyväksyn sen, että menetin sen noin 50€ minkä maksoin ekasta laskuerästä, mutta se, että niitä tulevia laskuja on vielä tulossa sen 5kpl ahdistaa perkeleesti.
Ahdistaa, koska kävin miettimään, että mitä tapahtuu, jos vain jätän suosiolla maksamatta ne? Alkaako uhkailu? Vainoaminen? Toteutuuko uhkailu/vaino jos en maksa loppuun asti tätä kusetusta?
Miten teillä muilla? Oletteko teki haksahtaneet tähän? Ja miten olette selvinneet tästä, jos olette jättäneet vain maksamatta?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Maksoit mistä?
Kusetuksesta
Nää on todella pstä.itekkin tajusin liian myöhään ootin vahvistusta ,ei saa vastausta kysymyksiin ja toiminnasta ja yrityksestä ei mitään tietoa,121 lotto tilit epämääräisiä yms.tein rikosilmoituksen,eka perintä maksoin onneks pankki pyysi lisäselvityksen.kyllä ketuttanut kunnolla.nyt jätän maksamatta loput
Moi!
Mulla on nyt tilanne sellainen, että on kaksi kertaa tullut viesti missä laskun tiedot ja maksuosoitteet ym. En ole kertaakaan saanut taikka vastannut aiheeseen liittyviin puheluihin, vain ainoastaan nämä tekstiviestilaskut ovat tulleet, summat molemmissa 80€ ylöspäin. Tietenkään en aio näitä maksaa koska en ole kyseisiä pelejä pelannut tms. Mutta ihmettelen että mistä helkutista ne (lotto365) ovat keksineet edes laittaa tälläsiä laskuja mulle puhelimeen...
Vierailija kirjoitti:
Moi!
Mulla on nyt tilanne sellainen, että on kaksi kertaa tullut viesti missä laskun tiedot ja maksuosoitteet ym. En ole kertaakaan saanut taikka vastannut aiheeseen liittyviin puheluihin, vain ainoastaan nämä tekstiviestilaskut ovat tulleet, summat molemmissa 80€ ylöspäin. Tietenkään en aio näitä maksaa koska en ole kyseisiä pelejä pelannut tms. Mutta ihmettelen että mistä helkutista ne (lotto365) ovat keksineet edes laittaa tälläsiä laskuja mulle puhelimeen...
Ovat jostain ostaneet sun yhteystiedot, kuten varmaan monen muunkin yhteystiedot, ja laittavat aiheettomia laskuja ihan sillä mielellä, että jos joku on niin pöljä, että maksaa.
Voi naamapalmu teidän kanssa... miten joku haksahtaa tämmöseen? Kertokaa vielä, että jollain nettisivulla ilmoitettiin, että ootte voittaneet iPhonen, mut vaan toimitusmaksu pitää maksaa, ja laitoitte kaikki yhteys- ja maksukorttitietonne sinne. Ja rakastuitte Facessa amerikkalaiseen kenraaliin, jolla on paljon rahaa, mutta nyt just jotain kummallisia maksuvaikeuksia.
Mikä ihmeen lottohuijaus? Siis maksatteko te jollekin useita kymppejä jostain loton pelaamisesta? Siis johonkin muualle kuin Veikkaukseen?
Moi!! Mulle soitettiin eilen ja tarjottiin just jotain joukkoarvontoja ja mun ei tarvis tehdä mitään muuta ku maksaa 89 e joka kk 6 kk ajan. En oo kerenny maksaa onneksi vielä mitään, mutta aijon viedä asian viranomaisille. Tää sama lotto365.
Siis onko noin tyhmiä ihmisiä. oikeasti olemassa?
En ymmärrä miten yleensä jäätte juttusille tämmöisten huijareiden kans? Senkun laittaa puhelimen kiinni eikä alkaa tilaileen yhtikäs mitään utopistisia lottokuponkeja. Jessus teidän kans, onko teillä edes peruskoulu suoritettuna? Ei siis millään pahalla jos oikeasti ootte jotain erityisihmisiä.
Itse törmäsin tapaan lotota USA:n lotossa mutta en mennyt lankaan. Vaikka lottoaminen olisi hoitunut kätevästi bulvaanin välityksellä niin tiesin sen verran että en olisi päävoiton tullessa nähnyt senttiäkään rahoista:
A) huijauksen takia
B) niissä lotoissa voi veikata vain maan kansalainen
Kyllä lottoa saa pelata jos haluaa. Miksi jäkätätte muiden ihmisten rahankäytöstä? Asialla ei ole mitään tekemistä älykkyyden kanssa. Keskittykää vaan omiin nappikauppoihinne.
Maksoit mistä?