Voiko alle 25-vuotias olla OIKEASTI kiinnostunut nelikymppisestä?
Kyseessä siis nuori mies ja vanha nainen. Kuulostaa epätodennäköiseltä..
Kommentit (42)
Nuorilla pojilla on vain joku veto keskenään että kuka panee ensin milffiä, sitten kun panot on pantu niin milffi heivataan pihalle.
Tässä kun ollaan tuon nyt 24v:n kanssa seurusteltu 1,5 vuotta niin rohkenisin väittää että ihan tosissaan on, eikä pelkän seksin perässä niinkuin monet olettaa.
Täysi ikäisillä tuo ikäero juttu ei pitäisi haitata jos molemmat ovat juttuunsa tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Epätodennäköistä joo mutta ainakin periaatteessa ihan mahdollista. - Jotku hakevat / toivovat kumppaninsa olevan enempi "äiti" tai "isä" - hahmo. eikä niinkään eritavoin tasa-arvoinen parisuhde kumppani.
Mutta tälläisiä suhteitahan on pilvin pimein ikään katsomatta!
Tasa arvoinen suhde voi myös olla ikäerollakin. Ihmisten henkisestä kehityksestä se on kiinni, minkälainen on suhteen dynamiikka. Minua ei kiinnosta minkään ikäisen miehen paapominen eikä hoitaminen enkä tarvitse sitä mieheltäkään. Ei se minusta silti välinpitämätöntä tee.
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa vanhan naisen lörpsöttävää pimputinta.
Tai rupsuttavaa pemputinta.
Outo asetelma, mutta kukin tyylillään...
Niin, kun ero on loppujen lopuksi vain 15 vuotta! Kyllä teidän ajantajussa on ihmettelemistä.
Mä olen seurustellut monta vuotta jo 56 v. naisen kanssa. Paras suhde, ei sitä järkyttävää säätämistä ja draamaa, mitä jonku nuoremman 20-30v. naisen kanssa.
Elämä tasapainossa, luotto suuri, en vaihtais epävarmuudessaan kiemurtelevaan salibeibeen tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Minä aloin 21-vuotiaana seurustella itseäni 20 vuotta vanhemman miehen kanssa. Monen vuoden suhde takana, on paras ystäväni eikä vanhenemisen merkitkään haittaa. Arvostan sitä elämänkokemusta ja viisautta jota hänellä on, huumori menee yksiin ja hänen kanssaan on vain niin hyvä olla. En pidä häntä myöskään minään isähahmona kuten joku tuolla ehti jo heittää, vaan ihan tasavertaisia ollaan. Kummallakin kuohahtelee, kumpikin toimii välillä irrationaalisesti ja kaikesta keskustellaan yhdessä.
Nyt ei kysytty vanhoista miehistä mitään..
Ap
Ja mitenhän sama ei sitten päde muka toisin päin, ihan kuin se sukupuoli jotain määrittäisi? Jos sulla on luonne tuollainen niin silloin tuskin on kukaan kiinnostunut oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se haluaa vanhan naisen lörpsöttävää pimputinta.
Tai rupsuttavaa pemputinta.
Tuollaisen punaper... paviaanin kanssa ei edes minkään ikäinen nainen seurustele. Rupsuile keskenäs.
Mä en ole 25-vuotias pitkään aikaan, mutta jos pitäisi ajatella, että kiinnostava ja sopiva kumppaniehdokas olisikin 15 vuotta vanhempi niin en kokisi sitä suureksikaan esteeksi. On harvinaista, että löytää yhteyden toisen henkilön kanssa ja jos tuossa vaiheessa alkaisi tekemään iästä jonkin kynnyskysymyksen niin voi menettää mahdollisuuden onneen. Varmasti ikäero voi tuottaa sopeutumisvaikeuksia ja erilaisia näkökantoja parisuhteessa pitäisi oppia käsittelemään, mutta jos se ikäero ei ole kummallekaan ongelma niin en näe miksi se olisi joku suuri este tai ihme, että nuorempi kiinnostuisi vanhemmasta ihmisestä.
Vanha? 40v?
Millä aikakaudella sä elät? Ehkä sun mummos ja pappas oli 40v jo kiikkustuolissa hampaattomana, mutta nykyihmiset on aivan erilaisessa kunnossa ym.
Onko mitään käsitystä evoluutiosta tässäkin asiassa? Entäs elinajanodotteesta??
Vierailija kirjoitti:
Vanha? 40v?
Millä aikakaudella sä elät? Ehkä sun mummos ja pappas oli 40v jo kiikkustuolissa hampaattomana, mutta nykyihmiset on aivan erilaisessa kunnossa ym.
Onko mitään käsitystä evoluutiosta tässäkin asiassa? Entäs elinajanodotteesta??
40 on vanha verrattuna parikymppiseen..
Helposti.. oma puoliso 26, itse 36. Minua on luultu itseasiassa useasti nuoremmaksi kuin miestäni. Tapauskohtaista. Nykyään 40 itsestään huolta pitävät naiset todella kauniita
Kyllä voi. Nuoret miehet ei halua nuorta naista joka voi saada vauvan, kun naiset ottaa eron ja miehelle jää korkeat elatusmaksut.
Täälläkin on näitä elatusmaksu keskusteluita meneillään.
Todella tavallista. Oikeasti. Juuri tuossa iässä parikymppisiä kolleja riittää jonoksi asti. Kyse on kokeilunhalusta enimmäkseen. Molemmin puolin. Pidä hauskaa!
Ihan sama kummin päin se menee (siis että onko nuorempi osapuoli nainen tai mies) niin hyvin kyseenalaistahan tuo on. Rakkaus ei periaatteessa katso ikää, mutta kyllä siinä jotain issueksia pitäää olla jos haluaa kumppanikseen huomattavasti nuoremman tai vanhemman. Itse ainakin haluan suht samanikäisen, koska elämäntilanteet ja arvomaailma menevät silloin aika yhteen.
Shakira tai SDP:n varapuheenjohtaja hyviä esimerkkejä, että onnistuu.
Nyt ei kysytty vanhoista miehistä mitään..
Ap