Kuinka nopeasti allergiaoireet loppuu? (kissa)
Lapsi ollut viikonlopun perheessä, jossa kissoja. Nenä vuotanut siitä lähtien. Kuinka kauan yleensä menee, että allergiaoireet loppuu?
Kommentit (7)
Yleensä allergia helpottaa kun oireiden aiheuttaja on poissa.
Jos koko viikonlopun ollut kylässä, allergeenia on myös vaatteissa ja kaikissa tavaroissa joita on ollut mukana.
Itse olen kissoille allerginen, ja alkaa aivastuttaa ja nenä valuu, jos olen lähellä ihmistä jolla on kotona kissa.
Vierailija kirjoitti:
Jos koko viikonlopun ollut kylässä, allergeenia on myös vaatteissa ja kaikissa tavaroissa joita on ollut mukana.
Itse olen kissoille allerginen, ja alkaa aivastuttaa ja nenä valuu, jos olen lähellä ihmistä jolla on kotona kissa.
Käytin suihkussa ja vaatteet on pesty. Muistelen kyllä että kissasta tulleet oireet ei lopu heti. Ainakin lapsuudessa luokkakaveri tuli kouluun räjähtäneen näköisenä kun oli ollut kissojen kanssa. En kuitenkaan googlettamalla oikeen löytänyt tietoa aiheesta
Pesitkö kaikki lapsen vaatteet mitä hänellä oli päällä ja mukana, kissankarvat ja hilse tarttuu ja kulkeutuu kotiin vaatteiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
Pesitkö kaikki lapsen vaatteet mitä hänellä oli päällä ja mukana, kissankarvat ja hilse tarttuu ja kulkeutuu kotiin vaatteiden mukana.
Ehditkin jo vastata.
Ootko varma että kissalle allerginen eikä ulkona oville siite ja katupölylle ne voi kestää koko kesän.