Ideoita vaatekaupan sloganiksi
Hei, olisin perustamassa vaateyritystä, jonka teema on oman kehon rakastaminen. Olisiko hyviä slogan ehdotuksia?
Kommentit (52)
Me olemme vaatekauppa. Ole sinä mitä olet.
Vierailija kirjoitti:
Love every body.
Miksi englanniksi? Rakasta kehoasi JA äidinkieltäsi. Opiskelin mm mainosalaa, ja siellä sanottiin suoraan, että käyttäkää suomenkieltä mainoslauseissa. Viesti menee valtavirralle paremmin perille ja samalla se antaa kotimaisen kuvan: palvelua kotikielellä.
Vaatteita. Ilman niitä olisit alasti.
Vierailija kirjoitti:
Tule sitten lyhyenä tai pitkänä, leveänä tai kapeana: täältä löydät päällepantavaa. Ja muistakin lunastaa lupauksesi. Pitkänä mua örsyttää nykyinen napapaitabuumi, mulla näkyisi niissä rintsikatkin...
Rintsikkasi eivät tue tarpeeksi.
Paleleeko? Tuijottavatko vastaantulijat? Tule meille ja osta vaatteita.
Kehopositiivisuus on valtavirtaa, lähes kaikki myymälät myy edelleen sitä samaa kuin ennenkin, mutta mainoksissa toitotetaan nyt "ole mitä olet". Pitäisi keksiä jokin hyvin uusi kampanja, että löisi läpi tällä idealla. Itse vaatekauppoja inhoavana haluaisin löytää puljun, josta löytyisi laaja basic-mallisto, mieluiten pitkille naisille suunnattuna. Nykykaupoissa on basic-mallistoja kyllä, mutta värit vaihtuu neljästi vuodessa ja nytkin ne ovat olleet pastelleja tai kakanvihreitä. Perehdy vaikka värianalyysiin, olisi hienoa jos olisi kauppa, joka olisi jaoteltu värien mukaan: täällä kevät-sävyjä, talvi-ihmiset tänne jne. Ja myymälän keskelle alaosat, eli housut ja hameet, jotka käy kaikille. Nytkin saa aina kaluta koko kauppa läpi, kun housuja on siellä sun täällä.
Kun puntari ja mittanauhakaan ei riitä, tule meille❤
Vaatteita. Ei negatiivisille.