Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otat maitokahvia. Kumpi ensin kuppiin, kahvi vai maito?

Vierailija
07.04.2021 |

?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito tietenkin. Se sekoittuu itsestään kahviin.

Vierailija
2/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina maito.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito ensin mikroon.

Vierailija
4/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kahvi, sitten tilkka maitoa.

Vierailija
5/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte myös kertoa, minkä verran laitatte maitoa suhteessa kahviin. Minä laitan noin kolmasosan maitoa ja maito ensin. ap

Vierailija
6/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidon ainoa tarkoitus on viilentää kahvia juontilämpöön, ei mitään muuta. Itse en käytä maitoa kun kerran siitä opin pois.

Vierailija
7/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kahvi ja jos joku yrittää kaataa maitoa kahviin niin bitchsläppään ennen kuin pilaa hyvän kahvin.

Vierailija
8/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ensin. Näen paremmin, paljonko maitoa pitää lisätä. Juon eri kokoisista mukeista, niin helpompaa näin.

Vierailija
9/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi eka

Vierailija
10/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi ensin paitsi jos on epäilys onko maito vanhentunut (mä en haista). Ja paljon maitoa laitan, ehkä kolmasosan, en kestä kuumaa juomaa. 

Vierailija
11/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköliedellä tehdään ekaksi kahvi mutteripannulla, sit levy pois päältä ja maito lämmitetään pienessä kattilassa levyn jälkilämmöllä. Ekaks kahvi ja sitten maito.

Kaasuliedellä maito lämmitetään kupissa mikrossa sillä aikaa kun mutteripannukahvi on tulilla.

Vierailija
12/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kahvi, tottakai.

Vierailija
13/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitokahvi ei ole sama asia kuin kahvi maidolla. Typerät ja tietämättömät ihmiset tilaavat kahvilassa maitokahvia ja kitisevät sen saatuaan, etten minä tämmöistä tilannut, vaan tavallista kahvia. Maitokahvi kun useimmiten maksaa hieman enemmän, sillä sen valmistukseen menee aikaa ja raaka-aineitakin hieman enemmän. Maitokahvi on siis se cafe au lait, joka tarjoillaan laakeasta isosta kupista. Maito kuumennetaan ennen sen lisäämistä kahviin. Suomijuntti tilaa maitokahvia, vaikka oikeasti haluaa Juhlamokkaa johon lorauttaa tilkan kylmää maitoa.

Vierailija
14/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maitokahvi ei ole sama asia kuin kahvi maidolla. Typerät ja tietämättömät ihmiset tilaavat kahvilassa maitokahvia ja kitisevät sen saatuaan, etten minä tämmöistä tilannut, vaan tavallista kahvia. Maitokahvi kun useimmiten maksaa hieman enemmän, sillä sen valmistukseen menee aikaa ja raaka-aineitakin hieman enemmän. Maitokahvi on siis se cafe au lait, joka tarjoillaan laakeasta isosta kupista. Maito kuumennetaan ennen sen lisäämistä kahviin. Suomijuntti tilaa maitokahvia, vaikka oikeasti haluaa Juhlamokkaa johon lorauttaa tilkan kylmää maitoa.

No. Menipä sulla nyt tunteisiin :DD

Kyllä maitokahvi on kahvi maidolla ja Cafe au lait sitten pyydetään ihan erikseen.

Vierailija
15/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väliä?

Vierailija
16/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin kahvi, sitten maito ja lopuksi kuppi

Vierailija
17/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Menipä sulla nyt tunteisiin :DD

Kyllä maitokahvi on kahvi maidolla ja Cafe au lait sitten pyydetään ihan erikseen.

Maitokahvi otetaan itse tiskiltä tai sivupöydältä, heti.

Cafe au lautit ja muut pitää  kahvilatyöntekijän valmistaa.

Vierailija
18/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kahvi ja jos joku yrittää kaataa maitoa kahviin niin bitchsläppään ennen kuin pilaa hyvän kahvin.

Mitä hlvttiä se sulle kuuluu, mitä kukin kahviinsa laittaa?

Vierailija
19/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi eka ja sitten maito, en ihan hirveästi maitoa laita, vaikka maun puolesta ehkä tykkäisin enemmästäkin, mutta liian haaleasta kahvista tulee oksennus.

Vierailija
20/35 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko väliä?

Maku on hieman erilainen riippuen järjestyksestä. Maidon valkuaisaineen rakenne muuttuu eri tavalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän