Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä te muut lihavat löydätte kivoja ja edullisia kesävaatteita?

Vierailija
06.04.2021 |

Kesä alkaa lähestyä, joten avataanpa tämäkin keskustelu. Musta nimittäin tuntuu siltä, ettei oikeasti lihavalle ole kivannäköisiä ja mukavia kesävaatteita olemassakaan.

Löysissä vaatteissa näyttää vielä leveämmältä kuin oikeasti on ja ne ovat hankalia tuulisella säällä, mutta ihonmyötäisetkään eivät näytä hyvältä ja niissä tulee kuuma. Tummat värit ovat kuumia, mutta vaaleat näkyvät läpi ja tarvitsevat alustopin, mikä lisää kuumuutta. Sama juttu avarien kaula-aukkojen kanssa. Peittävät vaatteet näyttävät parhaalta, mutta ne ovat usein liian paksuja.

Olisi mukavaa tilata peittäviä ja vyötäisiltä sidottavia pellavapaitoja mittatilauksena, mutta budjetti olisi 20-60e/vaate. Onko ketään jolla olisi samaa ongelmaa, tai ehkä ongelmaan ratkaisu? Paras vaihtoehto tietenkin olisi laihduttaa, mutta se on sen verran hidasta touhua ettei täksi kesäksi ehdi.

Myös muita lihavien "kesänkestokeinoja" saa jakaa, kuten vinkkejä hikoilun estämiseen tai reisien hiertymiseen.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien hiertymiseen: Hanki bambuiset hieman lahkeelliset alushousut. Ovat ohuita eli ei tuu kuuma eivätkä paista vaatteiden alta. Oon ostanut ainakin Sokoksesta ja Prismasta.

Vierailija
2/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väljempi on parempi. Kannattaa muistaa, että viskoosihame kutistuu yhden numeron ensimmäisessä pesussa. Cellbesiä suosisin enemmänkin jos kuviot eivät olisi niin kirjavia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskamoja saa Tokmannista, on ihan kivoja Polan vaatteita paljon.

Vierailija
4/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on kokosi?

Vierailija
5/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolla on hyvin kokoja. M&S:ltä tilasin aiemmin paljon pellavavaatteita mutta nettikauppa meni pilalle kun lopettivat Suomeen toimituksen brittien nettikaupasta, nykyisessä huono valikoima ja tekninen toimivuus.

Vierailija
6/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peruskamoja saa Tokmannista, on ihan kivoja Polan vaatteita paljon.

Mä olen aivan samaa mieltä, löytyy paljon just tähän 44 - 50 kokoihin menevälle. Ja laatu on yllättänyt mut monta kertaa, ei uskoisi niillä hinnoilla. Yleensä satsaan yhteen kalliimpaan kesäpuseroon, Sokos, Moda tms. kaupasta. Näistä löytyy myös kivoja vaatteita, mutta turhan kalliita mun makuun. Toki olen niitä ostamiani sitten pitänyt vuosia.

Ongelmana ovat alaosat, tälle omppuvartalolle ei tunnu löytyvän mitään kivaa housumallia. Kotona voi vetää caprileggareissa mutta en julkisesti halua niillä kulkea. Kappahlista ostin vuosia sitten farkkuhameen ja farkkusortsit, jotka olivat täydelliset. Harmi vaan, että sortsit kuluivat puhki, hame toimii edelleen. Eli vinkkejä mistä löytää sortseja ompulle otetaan vastaan.

Vierailija
7/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannin puutarhaosastolta löytyy hurmaavis vihreitä ja hopeanvärisiä sade- ponchoja!

Vierailija
8/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon tulee tilattua Lorellan nettikaupasta. Halpoja ne ei kyllä ole ja siksi lähinnä ostan alennusmyyntien aikaan.

Vierailija
9/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkushortseja oon tilannut jo useammat Zalandosta. Merkki on Dorothy Perkins.

Vierailija
10/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Shein hyvä? Kannattaako tilata sieltä? Ainakin pulleilla tiktokkaajilla on tosi nättejä asuja sieltä.

Vierailija
11/25 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dressmannilta ;p

Vierailija
12/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dresslikemarie.

Vierailija
13/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa tuunaustaitoinen ystävä. Ja maksa/vaihda kunnolla. Halvemmaksi tulee ja saat yksilöllistä.

Vierailija
14/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele itse. Kätevää ja saa juuri siinä kuosissa kun haluaa.

Vierailija
15/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin pellavavaatteet, joista on lihaville oma mallistonsa.

Vierailija
16/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HM nettikaupassa kivoja. Mallitkin isoja noissa kuvissa nykyään, oikeasti isoille löytyy kaikkea myös pellavaa näyttäisi olevan.

Vierailija
17/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän paljon kesällä pyöräilyshortseja tai caprilegginsejä ja niitä olen monena vuotena ostanut Tokmannilta, edullisesti ja useita värejä on löytynyt. Tokmannilla tosiaan myös muita hyvän hinta-laatu-suhteen vaatteita, isojakin kokoja. Nyt on myös Elloksella, jos ottaa sieltä vielä sen plus & curves -osaston, monia passeleita, edullisia vaatteita hyvässä alessa, erilaisia tunikoita, mekkoja yms.. 

Vierailija
18/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakurantaan) mamma pappa ihastuu

(Farkut santaan) mimmit kumpparit riisuu

(Nakurantaan) lemmen lyömät hullaantuu

(Nakurantaan) vaatteisiin ne pukeutuu

(Nakurantaan) ahmetti tuo vekara

(Nakurantaan) ilman lehtee viikunaa

(Nakurantaan) extra larget hinataan

(Nakurantaan) vaatteissa on tukalaa

Vierailija
19/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varusteleka.

Vierailija
20/25 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikalle tyttärelle tilattiin kesävaatteita sheiniltä. Ne oli tosi kivoja, joten ajattelin uskaltautua tilaamaan jotain itselleni sieltä plusmalliston puolelta. Niillä vaan asiakas maksaa palautuksen postimaksun, joten ajattelin ensin tilata vaan yhden mekon ja sit myöhemmin lisää jos koko on sopiva.