Montako panoa vuorokaudessa?
Mikä on ennätyksesi panojen määrässä vuorokauden aikana? Mulla 8.
Kyse siis miehistä. Naisillahan ei ole ylärajaa.
Kommentit (29)
Ennätys lienee jotain 30. Keskiarvo varmaan 15-20. Jos olen kipeenä, esim. kovassa kuumeessa niin 10 kertaa riittää.
Inttiaikana 7 kertaa kun oli tuore parisuhde ja pääsi pitkästä aikaa lomille. Olisi tehnyt enempikin mieli, mutta tyttöystävällä alkoi pillua aristaa.
Nyt lähempänä viittäkymppiä 3-4 kertaa päivässä on maksimi.
Vierailija kirjoitti:
Ennätys lienee jotain 30. Keskiarvo varmaan 15-20. Jos olen kipeenä, esim. kovassa kuumeessa niin 10 kertaa riittää.
On varmaan perse kipeä seuraavana päivänä.
Joskus parikymppisenä 7 kerraa.
Nykyään 56 v kolme kertaa 12 h aikana. Tätä se ikä teettää.
Poikakaverilla 16 jöpötti koko aika kun tapailtiin koulun jälkeen ja viikonloppuisin. Pakko oli laittaa stoppi kymmenennen kerran jälkeen päivän aikana. Kaveri sentään käytti kortsua mutta mulla rupesi oleen vagina aika höllänä. huhuu
Nyt näin viisikymppisenä miehenä tulen, saan siemensyöksyn , vuorokaudessa kuutisen kertaa.
Kokeilin jokin aika sitten pillerin kanssa niin johan menee niin paljon kun vaimo vaan jaksaa.
Pillerin teho kestää pitkään, pari päivää.
Aikanaan abiristeilylla 8 kertaa yön yli risteilyn aikana... 3 tytön kanssa..
large luokan kondomipaketti eli se perhemalli oliko siinä 15 vai 20 kpl riittä pe illasta vain lauantai iltaan
5.
10 ja 5 vuotta minua nuoremmat siskokset halus kahville. Ite olin silloin kolmekymppinen. Juotiin kahvit ja mentiin olkkariin. Istuivat molemmin puolin viereen. Kävivät kiusoitteleen. Nuorempi kävi kiähnäämään kainalossa, ja silitteleen kullia ja suuteleen. Se kovettu. Kääntyi syliin ja alkoi riisumaan itseään... otti kädestä kii, vei makkariin ja käski panemaan. Tein työtä käskettyä. Vanhempi odotteli olkkarissa.
Hommien jälkeen joskus puolen tunnin päästä kömmittiin olkkarin puolelle ja vanhempi sisarus ilmoitti että hänelle kans. Pyysin että anna hetki huilata. Puolen tunnin päästä ilmoitti että nyt hommiin, ja taas makkariin...
Tää vanhempi läks illalla kotiin mutta nuorempi halus lisää. Tehtiin se vielä illalla ja aamulla ja kun oli päivällä lähdössä piti vielä kerran...
Viimiset oli aika vauhdikasta jyystämistä. Eiköhän tullut naapureille selväksi mitä touhutaan.