Loppukierron mielialaoireilevat ja raskautuminen
Mites te muut, joilla loppukierto ovulaation jälkeen mieliala yleensä matalalla -onko näitä mielialaoireita ollut myös silloin, jos ko. kierrossa olette tulleet raskaaksi? Juuri aloitettiin yrittäminen ja nyt päällä perinteinen ovulaation jälkeinen alakuloinen olo >(
Kommentit (6)
Ei raskautta heti huomaa, itse oon huomannut vasta sitten kun menkat on jäänyt pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei raskautta heti huomaa, itse oon huomannut vasta sitten kun menkat on jäänyt pois.
Ei raskautta (voi alkaa näkyä aikaisintaan kiinnittymisestä), mutta ovulaation jälkeen hormoonitasot käyttäytyy ymmärtääkseni hieman erilailla jos on hedelmöittynyt (=keho valmistautuu kiinnittymiseen) kuin jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut. Siispä kokemuksia edelleen haussa, anyone?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei raskautta (voi alkaa näkyä aikaisintaan kiinnittymisestä), mutta ovulaation jälkeen hormoonitasot käyttäytyy ymmärtääkseni hieman erilailla jos on hedelmöittynyt (=keho valmistautuu kiinnittymiseen) kuin jos hedelmöitystä ei ole tapahtunut. Siispä kokemuksia edelleen haussa, anyone?
Jonkun verran olen seurannut noita hedelmöittymiseen liittyviä juttuja, ja kyllä ne enemmän tai vähemmän ovat urbaanilegendaa, että pelkkä hedelmöittyminen mitään erikoisempia oireita (joko fyysisiä tai psyykkisiä) aikaan saisi. Vaikka tokihan sitä toiveikkaana kaikkia ovulaation jälkeisiä oireita pitääkin selvinä merkkeinä raskaaksi tulemisesta.
Kellään kokemuksia?