Mut dumpattiin, kun mulla on lapsi!!
Jooh yksi oikein mukava oli hyvin kiinostunut musta niin kauan kuin kerroin, että mulla lapsi. Sitten hän kertoikin kuinka paljon hän haluaa panostaa uraansa ja aikaa on vähän blääblääblää.. Vittu kun vituttaa. Ei voi edes kunnolla tutustua kun pitää ruveta jauhamaan paskaa ja keksiä pakotietä!!!!!! Haloo hei dorkat ukot!! Lapsella on jo isä !!
Kommentit (17)
Odotin esikoisen yksin.. olin siis hedelmöityshetkestä lähtien yh.
Mullekin on noi kuvailemasi kaltaiset miehet tuttuja =D
Pahin/hauskin oli kuitenkin mies, jota tapailin n. 3kk..
Hän yhtäkkiä dumppasi mut ja perusteli asian sillä, ettei tiennytkään, että lapset itkee noin paljon!! Hah!
Lapseni oli silloin 1,5v.
No, joutikin häipyä.. Vaikka aluksi se sattui. Olin jo ehtinyt ihastua.
No.. monien erilaisten ja toinen toistaan oudompien selitysten (jotka kaikki johtui selvästi siitä, että olin yh) löysin kuin löysinkin nykyisen mieheni. Yhteisiä vuosia on takana jo reilusti, ja lisää lapsia on tullut.
Itse ainakin huomasin sen, että monet pitää yksinhuoltajia " helppoina tapauksina" , eli sänkyyn kyllä kelvattaisiin, muttei muuhun. Ja oletetaan että yh:lta saa heti tapaamisiltana =D
No, ite annoin nykyiselle miehelleni vasta 2kk tapailun jälkeen.. on hänkin möntänyt, ettei uskomukset olekaan kaikkia yksinhuoltajia koskevia. (hän siis myönsi itsekin ajatelleensa, että yh:t levittää kelle vaan, milloin vaan. Meinasin vetäistä turpaan, vaikka oltiinkin jo vuosia oltu yhdessä)
johtu ihan vaan siitä lapsesta ja en mäkään ole helppo tapaus ja en etsi isähahmoa lapselle vaan aikuista seuraa itselleni ja pitäisi myös tutustua mieheen kunnolla ennen kuin voi ajatellakaan mitään vakavampaa.
Ja en muuten usko, että kyse on siitä, että pelkäisivät joutuvansa ' isäksi' .. Luulen ennemminkin, että miehet eivät vain joko a) pidä lapsista b) halua mitään muuta kuin parisuhteen (ei lapsia) tai c) halua muuta kuin pimpslooraa, ja haluavat ennemmin looraa, josta ei ketään ole pungerrettu ulos. Ja KYLLÄ, miehet voivat olla noinkin lapsellisia kuin tuossa c)-tapauksessa... valitettavasti..
sehän on tosijuttu, että miehet eivät periaatteesta siedä/suostu hoitamaan TOISEN MIEHEN lasta, tai ala hänelle " isäksi" .
En mäkään haluaisi miestä, jolla on jo lapsia toisesta liitosta. Jos juttu olisi vielä alkutekijöissään, en jatkaisi. Mussa ei luultavasti olisi niin paljon särmää, että pystyisin laittamaan jutun kerrasta poikki, vaan jäisin siihen vielä jahnaamaan ja miettimään, kun on se niin kiva kundi ja niin edelleen. Lopputulos olisi kuitenkin se, että eroaisin miehestä.
Elämässä on ihan tarpeeksi hankaluuksia ilmankin, ei äitipuoleksi ryhtyminen sovi suunnitelmiin. Kakkaa saa käteen ihan pyytämättäkin.
Hyvä, että ilmaisia asian nopeasti, ettei mene kummaltakaan aikaa hukkaan ja tule turhia pettymyksiä.
Harva lapseton kai sitä riemumielin ottaa toisen lapset perheeseensä.
Minulla oli suhde erääseen mieheen, jolla ei ollut itsellä lapsia. Hän sanoi minulle aina, että olen muuten kaikin puolin hänen mieleensä ja hän välittää minusta kovasti jne. mutta ne lapset...
Hän jätti minut kaksi kertaa alkaakseen seurustella jonkun lapsettoman naisen kanssa. Ne suhteet lopahtivat ja sitten hän otti taas minuun yhteyttä. Viimeisimmällä kertaa tapailin häntä useamman kuukauden, vaikka tiesinkin, ettei se johda mihinkään. Aika seksipainotteista se oli, enkä oikeastaan välittänyt vaikka niin olikin. Mieluummin niin kuin että olisi pitänyt kalastella seksikumppaneita baareista. Sitten hän alkoi taas seurustella jonkun kelvollisen naisen kanssa. Nyt on mennyt sen verran aikaa, että kohta varmaan sieltä päin tulee taas yhteydenotto. Jokohan meikäläisessä olisi tarpeeksi naista sanomaan, että ei kiitos enää.
lapsellesi? Tästä ketjusta tulee kyllä mieleen, että miehet on hyväksikäyttäjiä, yöks!
Ei sille voi mitään. Elämää eletään niillä ehdoilla kuin mahdollista.
Joskus luin Jenkeistä tapauksen, jossa tälläinen nuori ja köyhä äiti tapasi unelmiensa prinssin: todella rikkaan ja menestyvän perheen pojan. Vihdoin unelmoi elämästä parakkikylän ulkopuolella, kunnes mies ilmaisi, ettei halua suurempia lasten takia. Äiti tappoi lapsensa, jotta saisi pitää tämän nuoren miehen.:( No, lopputulos oli selvä: äiti vankilaan ja tämä nuori mies oli pahasti järkyttynyt " osallisuudestaan" surmaan...
puu miehen iästäkin. Outo minusta kyllä olisi jos joku 4-5-kymppinen sanoisi että lapsi on este. Mutta ihan ymmärrettävää jos parikymppinen sanoo niin.
itse ymmärrän kyllä 13 kirjoitustakin, miksi pitäisi elää selibaatissa vain siksi, että on yh? Kyllähän nainenkin pystyy seksisuhteeseen ilman sen suurempia tunteita. Eri asia tietysti on, jos 13 oikeasti rakastaa miestä, silloin homma on hyväksikäyttöä ja peli tulee viheltää poikki! Ja tuskinpa 13 sen " hoitonsa" kanssa lasten edessä kuksii, joten en ymmärrä mikesi äiskällä saa olla miespuolisia kavereita.
No, sitten ap:n tapaukseen ja sen kommentointiin. Totta on, että monet (niin miehet kuin naisetkin) kavahtavat kumppaneita, joilla on jo lapsia. Mutta mutta, kun se sukat jaloissa pyörimään saava Tosi Rakkaus tulee kohdalle, niin sitä kummasti on valmis hyväksymään senkin asian. Vai miten muuten Suomessa kuitenkin olisi niin paljon uusperheitä?
AP:n ei siis kannata luopua toivosta! Mutta siitä lapsesta kannattaa kuitenkin kertoa heti...
Lapset hankitaan sitten, kun suhde on vakaalla pohjalla ja molemmat lapsia haluaa. Jos perheessä on jo lapsi valmiina niin se on aina " tiellä" , koska oma lapsi menee aina puolison edelle ja näin haittaa suhdetta. Jokaisen suhteen pitäisi alkaa lapsettomana. Ikävää, mutta totta usein.
Kaikki tietämäni uusperheet, jotka ovat todella onnistuneet ovat sellaisia, joissa molemmilla on ollut lapsia jo ennestään ja näin on ollut helppo alkaa uuteen suhteeseen, koska molemmilla on sama tilanne ja omat lapset.
En tosiaankaan tunne olevani tai olleeni rakastunut tähän mieheen. Enkä tietenkään koskaan ole tavannut häntä lasten läsnäollessa! Lapset eivät tiedä tästä mitään. Meillä on kyllä synkannut muutenkin kuin sängyssä, joten pidän tällaistakin parempana kuin tyystin yksin olemista. Ja on ne seksuaaliset tarpeet naisellakin ja jopa eronneella sellaisella. Mieluummin todellakin tämä kuin yhdenillanjutut ravintolasta!
Erotuksena se, että kokeiltuaan kerran vihreämpiä laitumia, tämä mies päätti ottaa riskin ja jäädä luokseni. Nyt olemme jo naimisissakin ja kaksi yhteistä lasta löytyy yhden omani lisäksi. Kaikki on hienosti nyt, mutta kieltämättä silloin aikoinaan otti pahasti pattiin kun hän silloin kerran ei pitänyt minua seurustelun arvoisena. Onneksi tuli järkiinsä :)
Toinen oli vähän lapsikammoinen, mutta pääsi siitä yli, nyt meillä on yhteinen perhe hänen kanssaan, vielä tämän vuoden aikna uusioperhe.. ;)
ei siis ole selkärankaa ottaa toisen miehen lapsia vastuulle ja sillonhan sen tietää millon hyvän miehen tapaa kun ei juokse karkuun kun kertoo lapsesta!!!