Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muiden miehillä tapana ottaa nokkiinsa

Vierailija
13.08.2006 |

jos itse sairastat. Olen tämän viikonlopun maannut sängyssä enkä ole saanut kuin vihaisia murjauksia. Ei sitten empatian murustakaan. Ja huusholli on kuin armeijan jäljiltä! Vittu että vituttaa!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on aika kakara, täytyy sanoa...

Vierailija
2/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvin perinteinen työnjako kotona ja mies on tottunut siihen, että minä aina teen ja jaksan. Kun olen sairas, hänelle joutuu vähän väliä korostamaan, että en voi tehdä sitä tai tätä ja muistuttamaan, että olen ihan oikeasti sairas. Mies selvästi vaivaantuu ja hermostuu siitä, että en olekaan oma itseni, vaan heikompi kuin yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ota nokkiinsa, mutta ei selvästikään ymmärrä, että minäkin voin joskus olla sairas ja toimintakyvytön.

On kai tottunut siihen, että paahdan aina pää kolmantena jalkana.

Vierailija
4/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huono sairastamaan, yritän nousta koko ajan touhuamaan vaikka olisi kuin huono olo mutta mies patistaa maate :)

Vierailija
5/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee tosi itsesääli olo! ap

Vierailija
6/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

levätä, tuo herkkuja ja yleensäkin pitää tosi hyvänä mua. Miehen mielestä " potilas saa aina luksus kohtelun" , oli sairaana minä tai joku lapsista. Jos taas ollaan koko perhe sairaana yhtäaikaa, niin mies on se joka pitää kaiken kasassa ja huolehtii kaikesta.

Tiedän, että olen todellakin onnellisessa asemassa, koska ainakin tuttavaperheissä se on äiti joka huolehtii vaikka olis itse yksinään sairaana. Usein tulee huono omatunto, että miksi mun mies huolehtii ja muilla ei. Tekis mieli kloonata tuo mies AP vaikka sulle :)

Vierailija
7/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti tiedän että se kohta pyytää anteeksi ja sanoo, että kun on niin paljon muita juttuja koko ajan mielessa! Mutta siinäpä se; tulen itse aina viimeisenä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan